Is het gebruiken van beide een goed idee of heeft dit weinig nut en kan ik dit beter na elkaar gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het gebruiken van beide een goed idee of heeft dit weinig nut en kan ik dit beter na elkaar gebruiken.

Green Bulge is toch gewoon Creatine?

thanks voor de reacties!!
Maar met een combi is het dus 10 pillen slikken 30 min voor training, flinke hap maar ik ga het eens proberen.
Die Sups waren trouwens erg goedkoop bij Cheap UK Supplements en binnen 2 dgn geleverd.
thanks voor de reacties!!
Maar met een combi is het dus 10 pillen slikken 30 min voor training, flinke hap maar ik ga het eens proberen.
Die Sups waren trouwens erg goedkoop bij Cheap UK Supplements en binnen 2 dgn geleverd.

Samenstelling (Per serving 5 capsules)
ADH* Hyper Cre Complex 3450 mg - Magnesium Creatine Chelaat - Creatine Ethyl Ester - Betaine Anhydro - Taurine Ethyl Ester - Arginine Ethyl Ester - Glycociamine - K-R-Alfa Lipon Zuur - 4-Hydroxtisoleucine
eN.O. + Anti-Oxide Complex 2000 mg - Arginine Ethyl Ester Di-HCL - Ornithine Ethyl Ester Di-HCL - L-Taurine (Free Form) - K-R-ALA - Coenzyme Q10 (CoQ10) - Lutein - Folic Acid - Selenium - Zeaxanthin - Cryptoxanthin - Alpha-Carotene
Lijkt me wel mooie stack![]()
Vandaag 1st keer de mix gebruikt van GB en Wb en het trainen ging echt super.
na de training was er zeker een mooie pomp, welke zeker 2 uur na training heeft geduurd.
Ik zal kijken of het ook wat opleverd na een aantal wkn, maar hopelijk blijft hetzelfde gevoel als vandaag zodat ik zeker vooruitgang boek op spiergroei.