Fitness Seller

mixen Green bulge and White blood

is een geweldige combi, het is eigenlijk gemaakt om elkaar aan te vullen.

ja ik ben er ook benieuwd naar man

Wat ik heb gelezen zijn hier meerdere mensen die het naar tevredenheid samen gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor de reacties!!

Maar met een combi is het dus 10 pillen slikken 30 min voor training, flinke hap maar ik ga het eens proberen.

Die Sups waren trouwens erg goedkoop bij Cheap UK Supplements en binnen 2 dgn geleverd.

valt best mee hoor tien pillen, die 5 van green bulge doe ik in 1 keer. dus in 2 of 3 keer is alles wel weg

Samenstelling (Per serving 5 capsules)
ADH* Hyper Cre Complex 3450 mg - Magnesium Creatine Chelaat - Creatine Ethyl Ester - Betaine Anhydro - Taurine Ethyl Ester - Arginine Ethyl Ester - Glycociamine - K-R-Alfa Lipon Zuur - 4-Hydroxtisoleucine

eN.O. + Anti-Oxide Complex 2000 mg - Arginine Ethyl Ester Di-HCL - Ornithine Ethyl Ester Di-HCL - L-Taurine (Free Form) - K-R-ALA - Coenzyme Q10 (CoQ10) - Lutein - Folic Acid - Selenium - Zeaxanthin - Cryptoxanthin - Alpha-Carotene

Lijkt me wel mooie stack ;)

Samenstelling (Per serving 5 capsules)
ADH* Hyper Cre Complex 3450 mg - Magnesium Creatine Chelaat - Creatine Ethyl Ester - Betaine Anhydro - Taurine Ethyl Ester - Arginine Ethyl Ester - Glycociamine - K-R-Alfa Lipon Zuur - 4-Hydroxtisoleucine

eN.O. + Anti-Oxide Complex 2000 mg - Arginine Ethyl Ester Di-HCL - Ornithine Ethyl Ester Di-HCL - L-Taurine (Free Form) - K-R-ALA - Coenzyme Q10 (CoQ10) - Lutein - Folic Acid - Selenium - Zeaxanthin - Cryptoxanthin - Alpha-Carotene

Lijkt me wel mooie stack ;)

En waarom dan juist i.v.m. de samenstelling? welke vullen welke aan?

op den duur word je dat slikken gewoon (de pillen dan wel eh :eek:)

Mooie samenstelling van Amino esters en Creatine esters aangevuld met Magnesium en Taurine allemaal goede bestand delen op groei te stimuleren en 5g tezamen mooie stack voor 45-30 min. voor training op nuchtere maag:D

Ik heb ze gisteren beide gekocht dus ben benieuwd :)

• Topic Starter Topic Starter
1st x met de mix va GB en WB

Vandaag 1st keer de mix gebruikt van GB en Wb en het trainen ging echt super.

na de training was er zeker een mooie pomp, welke zeker 2 uur na training heeft geduurd.

Ik zal kijken of het ook wat opleverd na een aantal wkn, maar hopelijk blijft hetzelfde gevoel als vandaag zodat ik zeker vooruitgang boek op spiergroei.

Vandaag 1st keer de mix gebruikt van GB en Wb en het trainen ging echt super.

na de training was er zeker een mooie pomp, welke zeker 2 uur na training heeft geduurd.

Ik zal kijken of het ook wat opleverd na een aantal wkn, maar hopelijk blijft hetzelfde gevoel als vandaag zodat ik zeker vooruitgang boek op spiergroei.

En hoe vlot het? ik heb de aankoop ook gedaan met wat andere spullen (mn toekomstig stackje?) :banana:

Terug
Naar boven