XXL Nutrition

mixen

Oxgene

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
1
Iets wat ik me al een tijdje afvraag, maar gek genoeg nergens duidelijk terugvind is hoe je bijvoorbeeld deca en test mixed.

Kan je bij (200mg deca/ 250mg test. e) de test opzuigen, de naald wisselen en dan de deca opzuigen, waarna je weer een nieuwe naald pakt en dan de injectie zet ?

Of zit ik hier fout ?

je kunt dezelfde opzuignaald gebruiken, en vervolgens een nieuwe gebruiken als je gaat injecteren

en zelfs is dat niet eens meer nodig met die multivails, vind ik...

Kenjie zei:
Jawel hoor ! ik neem een dikkere naald om opte zuigen . En die wil je niet in je reet hebben hoor :)

Hoeveel dikker dan? 0,8mm is toch dik genoeg als je die vial een beetje opwarmt? Ik merk dat een nieuwe naald net iets soepeler prikt. Ook weet je dan zeker dat je geen rubber spuit.

ja vind dat ook dat nnieuwe naald veel beter gaat.zeker als je eerst moest opzuigen uit deca EN uit test ofzo dan zit je al twee keer in een rubber.
en mixen?euhm ge wilt ze toch beide in u lijf zeker.anders deca links zetten en test rechts hihi

Naald

Ik neem steeds dezelfde naald en nog nooit problemen mee gehad, ik neem eerst de deca en nadien de sus en gooi hem dan natuurlijk weg.
Wissel elke week wel van bil ,achteraf goed masseren is bij mij aan te raden :-)

Terug
Naar boven