Fitness Seller

Mk-677 ibutamoren

Bezoekers in dit topic

darkmark

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
451
Waardering
46
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
Boys iemand recente ervaring met dit goedje? Zo ja, wat waren de resultaten/ bijwerkingen etc.?
 
Gebruik het nu al 2 weken, 1 smorgens en 1 voor slapen
Duidelijk betere slaap trouwens,
tandvlees is veel beter, huid is beter

ik ben begonnen te nemen omdat
1 ik last van me knie had ;motorongeluk en halve meniscus verwijdert)
2 me enkel verbrijzeld was bij zelfde motorongeluk en hier last van heb

knie voelt al beter!, kan ook door minimaal vocht vasthouden
maar in 4 jaar niet zo diep kunnen squatten en ga dit zeker voor langere tijd proberen
door dit zit ik zelfs aan lage dosering Gh te denken..

Wat wil je ermee behalen?
 
Gebruik het nu al 2 weken, 1 smorgens en 1 voor slapen
Duidelijk betere slaap trouwens,
tandvlees is veel beter, huid is beter

ik ben begonnen te nemen omdat
1 ik last van me knie had ;motorongeluk en halve meniscus verwijdert)
2 me enkel verbrijzeld was bij zelfde motorongeluk en hier last van heb

knie voelt al beter!, kan ook door minimaal vocht vasthouden
maar in 4 jaar niet zo diep kunnen squatten en ga dit zeker voor langere tijd proberen
door dit zit ik zelfs aan lage dosering Gh te denken..

Wat wil je ermee behalen?
Ik wil er niets mee begandelen, alleen benieuwd wat het doet voor spiergroei. Was benieuwd naar gebruikerservaringen en of dit goedje icm andere sarms worden gebruikt
 
Ik wil er niets mee begandelen, alleen benieuwd wat het doet voor spiergroei. Was benieuwd naar gebruikerservaringen en of dit goedje icm andere sarms worden gebruikt
zit er ondertussen al 3,5 maand op geloof ik
 
Wat vind je ervan? Je bent er altijd zo vaag over:roflol:
omdat ik er niet echt een mening over heb.. in het begin meer pomp etc. voor de rest geen idee of het uberhaupt wat doet
 
omdat ik er niet echt een mening over heb.. in het begin meer pomp etc. voor de rest geen idee of het uberhaupt wat doet
Zo te horen niet echt de moeite waard dus. Als ik het goed begrijp is het de pilvariant van hgh, maar in hoeveel iu is het equivalent dan vraag ik me af?
 
Zo te horen niet echt de moeite waard dus. Als ik het goed begrijp is het de pilvariant van hgh, maar in hoeveel iu is het equivalent dan vraag ik me af?

30mg is ongeveer 2iu dacht ik
 
De MK alleen zal niet bijzonder veel doen bij mijn weten. Als toevoeging op gewone HGH is het wel een leuk ( en betaalbaar ) extra'tje en als je een protocol met MK-677 en CJC met Dac gebruikt kan het heel hoge IGF waarden opleveren.

Verder zal MK als stand alone misschien wat diepere slaap en een wat betere huid opleveren. Puur voor spiergroei zal het weinig doen imo.
 
Zo te horen niet echt de moeite waard dus. Als ik het goed begrijp is het de pilvariant van hgh, maar in hoeveel iu is het equivalent dan vraag ik me af?
eind van het jaar stop ik er pas mee misschien dat ik dan het verschil merk.. sowieso dag 1 had ik er al wel meer pomp mee en heb idd wat minder slaap nodig
 
eind van het jaar stop ik er pas mee misschien dat ik dan het verschil merk.. sowieso dag 1 had ik er al wel meer pomp mee en heb idd wat minder slaap nodig
Heb je het via de UK?
 
Ik had idd ook mk677 genomen op 30mg. Reageerde er erg goed op! Spieren duidelijk voller, veel honger ( pluspunt voor mij ), diepere slaap maar raakte toen geblesseerd dus kan er niet zoveel over zeggen.

Had de eerste dagen wel echt ziek veel vocht in handen en voeten!

Volgende week eindelijk terug trainen na 5 maand out, dus binnen een maandje ofzo start ik terug.
 
Ik had idd ook mk677 genomen op 30mg. Reageerde er erg goed op! Spieren duidelijk voller, veel honger ( pluspunt voor mij ), diepere slaap maar raakte toen geblesseerd dus kan er niet zoveel over zeggen.

Had de eerste dagen wel echt ziek veel vocht in handen en voeten!

Volgende week eindelijk terug trainen na 5 maand out, dus binnen een maandje ofzo start ik terug.
Kun je me pm'en waar je het vandaan had? Alleen al voor mijn knieblessure zou het de moeite waard zijn...
 
Ik zie het persoonlijk wel niets doen voor je blessure bro. Denk dat je daar voor beter richting TB500/BPC157 moet kijken.
 
Ik zie het persoonlijk wel niets doen voor je blessure bro. Denk dat je daar voor beter richting TB500/BPC157 moet kijken.
ik ga me wat meer inlezen daarover, tnx
 
ja voor spiergroei merk ik het eigenlijk helemaal niks van,
alleen beetje meer honger en betere slaap
me gewrichten en tandvlees zijn wel veel beter :D
 
Ik zit nu in maand 4 van mk677 .
Huid is inderdaad aanzienlijk beter dan normaal , spiergroei is niet anders als zonder de mk .
De grootste verandering zit hem inderdaad in het slapen , slapen als een baby en snurken als een obesitas opa .
 
Ik zit nu in maand 4 van mk677 .
Huid is inderdaad aanzienlijk beter dan normaal , spiergroei is niet anders als zonder de mk .
De grootste verandering zit hem inderdaad in het slapen , slapen als een baby en snurken als een obesitas opa .
Ik zit er bijna een maand op, huid is nog nooit zo slecht geweest:o Slaap blijft ok. Honger merk ik voornamelijk, het is eigenlijk niet echt honger, eerder onverzadigbaar
 
Hoe zit het met lever toxic? Draai nu 6iu HGH en dit klinkt wel interessant om ernaast te draaien.
 
Back
Naar boven