MuscleMeat

MMA schoenen

Transforming

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
He mensen,

Ik wil binnekort beginnen met mma.
Nou zie ik met wedtrijden vaak van die kleine schoenen die ze aan hebben.
Waar kan ik die kopen en mag je die gebruiken tijdens de training?
Ik vraag dit ivm een erge enkel blessure (enkel is op slot geweest en kraakbeen is beschadigd).
Met schoenen heb ik nergens last van, mar op blote voeten trekt me enkel het niet.

Alvast bedankt jonges

laturr

Ik draag tijdens de training poema's, bestaan uit een plat zooltje en dunne stof. Die vind je in elke sportwinkel.

Ander merk is Rivat.

Tijdens wedstrijden in België mogen er geen schoenen gedragen worden.

dat zijn schoenen die ze gebruiken bij het worstelen.

MMAUniverse.com

maar als je in een enkelklem ligt lijkt me het toch niet lekker als je enkel al verdoet is

• Topic Starter Topic Starter
ankle lock heb ik al is uitgetest hoe me enkel daar tegen kan.
daar heb ik gene probleem mee :D of geen probleem mee... beter gezegt voeld net zo naar als het bij iemand anders zou voelen :p

tijdens het sparren heeft niemand er problemen mee als je die dingen aan hebt? gaan ze niet zeuren dat een high kick dan harder aan komt ofzo?

Nope, zijn dunne schoentjes. Enkel als je een low kick afblokt dmv de zool op het scheenbeen (schraper), dat is de enigste negatieve pijnlijke ervaring die ik er al van ondervonden heb.

Nope, zijn dunne schoentjes. Enkel als je een low kick afblokt dmv de zool op het scheenbeen (schraper), dat is de enigste negatieve pijnlijke ervaring die ik er al van ondervonden heb.

ok beter!
weet je ook een winkel in nl waar ik die schoenen kan kopen?

Gewoon naar een sportzaak gaan waar ze sportschoenen verkopen.

Eerst 3 jaar ju-jitsu gedaan daarbij een jaartje WT. Dan naar Escrima overgestapt en nu mijn 2e jaar Free Fight/JKD/Close combat.

Maar ik ga het laatste jaar niet zoveel meer trainen omdat ik voor mijn werk op verplaatsing zit. Maar zodra ik terug in de thuisomgeving werk vlieg ik er weer in. Nu houd ik me vooral met krachttraining bezig.

Intapen miss. ?

intape heb ik al geprobeerd, maar ik heb toch liever van die schoentjes.
wie weet er een website/winkel in nl waar ze deze schoenen verkopen?

asahi sport. je hebt er 1 in amsterdam en volgens mij ook in enschede

Bij mij draagt niemand schoenen.. Het mag wel geloof ik. Het lijkt me zelf niet zo prettig, met schoenen aan heeft je tegenstander veel meer grip op je voeten.

Terug
Naar boven