MuscleMeat

mmorpg

Matau

Pick up the iron and lift
Elite Member
Waardering
52
Ik was/ben benieuwd of er nog een goede rpg opkomst is of is er een goede mmorp te krijgen.

Ik ben opzoek naar een mmorp zoals world of warcraft maar dan, dat je niet voor iedere maand voor hoeft te betalen.

iemand nog een idee?

Voor een goede mmorpg betaal je maandelijks, omdat de kenmerken van een mmorpg veel tijd en onderhoud vergen van de developers en onderhoudsteam en die werken immers niet voor jan lul. Zo ken ik een gozer die werkt bij Blizzard Parijs op World of Warcraft als GM, die verdient zo'n 1400 euro netto met nog een heel bataljon aan medewerkers en dan heb ik het enkel over GM's, aanspreekpunten in het spel wanneer er problemen zijn en/of vragen van betalende spelers.

Mischien dat Guildwars iets voor je is. Voor dit spel betaal je niet maandelijks en wordt door verschillenden gezien als een mmorpg, maar dan net niet. Schijnt wel aardig te zijn. Je speelt alleen niet letterlijk met duizenden tegelijk maar je springt vanaf een gezamenlijk werelddeel met een beperkt aantal spelers in een afgeschermde spelwereld, zover ik me heb laten vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Voor een goede mmorpg betaal je maandelijks, omdat de kenmerken van een mmorpg veel tijd en onderhoud vergen van de developers en onderhoudsteam en die werken immers niet voor jan lul. Zo ken ik een gozer die werkt bij Blizzard Parijs op World of Warcraft als GM, die verdient zo'n 1400 euro netto met nog een heel bataljon aan medewerkers en dan heb ik het enkel over GM's, aanspreekpunten in het spel wanneer er problemen zijn en/of vragen van betalende spelers.

Mischien dat Guildwars iets voor je is. Voor dit spel betaal je niet maandelijks en wordt door verschillenden gezien als een mmorpg, maar dan net niet. Schijnt wel aardig te zijn. Je speelt alleen niet letterlijk met duizenden tegelijk maar je springt vanaf een gezamenlijk werelddeel met een beperkt aantal spelers in een afgeschermde spelwereld, zover ik me heb laten vertellen.

Ik heb wel een tijdje Knight Online gespeeld, dat was niet een super groot spel maar wel leuk om te spelen. zoiets zoek ik eingelijk. maar ik zal eens kijken of guildwars wat is

Ik hebt het antwoord voor al je vragen: www.mmorpg.com

Lijst van alles mmorpg die er zijn en die er komen, met bijhoorende linken en info!!!:P

Silkroad is een aanrader!!!

was silkroad zelfs niet gratis?

Ja, 50% van die spelen zijn zo'n beetje gratis.

counter strike :D

j/k..

guild wars ofzo heb ik wel positieve dingen over gehoord... schijt nook dat je eenammlig betaald ipv elke maand.

Counterstrike is en blijft de beste, ook het enige wat ik op dit moment leuk vindt:P Veel mensen die hier css spelen? Mis een css DBB Clan?:P

sinds wanneer is counterstrike een mmorpg ?

Voor guildwars betaal je enkel voor het spel zelf (en eventuele uitbreidingen), geen maandelijkse kosten.

sinds wanneer is counterstrike een mmorpg ?

Voor guildwars betaal je enkel voor het spel zelf (en eventuele uitbreidingen), geen maandelijkse kosten.

Is het ook niet:P Maar het is wel een beter spel dan de meeste mmorpg, dus een aanrader voor mensen die niet weten welk spel leuk is:P

Terug
Naar boven