MuscleMeat

M'n kuur voor stel

joepert

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Dit wordt m'n eerste inject kuur.Heb jaar geleden ongeveer winny tab kuurtje gedaan.Ik wil wel test combineren met iets zat eerst te denken aan tren op 200mg in de week maar begrijp dat dat funest is voor conditie heb dus voor boldenone gekozen.Ik hoef geen opmerkingen over dat ik beter eerst test op 500mg in de week moet doen want dat doe,wil ik niet.

week 1tot 12 cidosterone 250mg per week. Week1tot10 boldenone 400 mg per week Week 14tot 16 Nolva

Hcg ben ik nog in twijfel of t wel zo goed is M'n voeding schema is als volgd

Voeding 1:brinta 100 Gr. Magere melk 300ml. 1 banaan.
Voeding 2:bruinbrood 4 sn. 100 Gr kalkoen filet 250 Gr kwark en 1 kiwi
Voeding 3:bruinbrood 4sn .5 gekookte eieren en een salade van 200 gram.
Voeding 4:brinta 100 Gr magere melk 300ml kiwi.
Voeding 5: heb paar varianten zet ff alleen gemiddelde voedingswaarde neer anders wordt t teveel typen. Kl:127 eiwit:78,6. Vet:10,2 kcal:954.
Voeding 6:zie 5
Voeding 7: 250 Gr magere kwark 2sn b brood met pindakaas en een kiwi

Voedingswaarde per dag gemiddeld kl:626,2. Eiwit:319,4. Vet:46,4. Kcal:4496

soms pak ik smorgens nog een shake syntha 6
Supplementen :vit b complex. Mag cal zink Bijden van essential organics.

Ojaa voor ik vergeet ben 1,75m lang 85kg Vet staat nu op 17%.
Denk dat dit t allemaal is vragen opmerkingen welkom.

Vrg

Laatst bewerkt:
Koolhydraten te hoog vet te laag.Verder wens ik je succes met je kuur met zoveel koolhydraten zou tren wonderen voor je doen word je tenminste niet vet ofzo en hoe meer koolhydraten je eet hoe meer vocht je vasthoud dus waarschijnlijk houd je of ga je met test en bold veel vocht vasthouden.

Je voeding kan je nog wel wat aan doen ja maargoed.

Zou wel 500mg test nemen. En 400bold vind ik ook niet veel maargoed voor 1e inject kuur wel prima.. Al vind ik ook dat je bold langer moet zetten.

Waarom overweeg je niet om test met mast te zetten?

Ik zou ook een kickstart nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik voetbal ook nog 2 keer in de week anderhalf uur trainen en zondags wedstrijd dacht dat dit goeien combi was en m'n koolhydraten verbrand ik dan met voetbal zodat ik niet teweinig binnen krijg.

Vind ik heel veel koolhydraten, maar goed, je hebt er blijkbaar je reden voor. Wel héél weinig vetten vind ik. Zelf nam ik 1g/kg toen ik nog naturel was, nu ongeveer 1,5g/kg.

Ik zou ook een kickstart nemen.[/QUOTE]

Wat zou je dan als kickstart nemen of adviseren ik wil in ieder geval eigenlijk nooit meer tabs nemen.

Paar noten erbij, wat eieren, wat olie.

Zat nu al op een zak cashew noten te lezen maar dan gaan m'n koolhydraten ook weer wat omhoog zal zo eens op olie verpakkingen gaan kijken om m'n vetten wat omhoog tekrijgen.misschien wat brood eruit halen of voeding 5 halveren.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 15:51 ----------

Je voeding kan je nog wel wat aan doen ja maargoed.

Zou wel 500mg test nemen. En 400bold vind ik ook niet veel maargoed voor 1e inject kuur wel prima.. Al vind ik ook dat je bold langer moet zetten.

Voeding ben k al naar aan t kijken.
Bold doortrekken?????hoeveel langer?????en de test ook langer doortrekken????

misschien voor je begint nog naturel je bf omlaag brengen.

Dat zal wel lukken aankomende zaterdag eerste voetbal training en zondag gelijk wedstrijd.en vanaf dan iederen dinsdag en vrijdag trainen zondags wedstrijd en ik ben 5 dagen in de week ma tm vrij overdag in gym.dus m'n bf zal wel zakKen.

Laatst bewerkt:
Waarom wil je geen tabs meer?

Dus je bent 5x in de gym en 3x pw aan het voetballen? Dat is wel aardig wat aan cardio erbij.

Ja bold zou je beter 16weken doen. 14kan ook, 18 is nog beter haha. Maar zou het ff simpel houden eerste keer.

Wat is cidosterone btw? Enige hit die ik krijg op google is dit topic. :D

cidosteron kan ook is test uit Egypte had k meegenomen van vakantie

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 21:21 ----------

Of cidoteston

zeker dat je echte gear hebt? mss fotos plaatse in echt/nep sectie nogal veel bullshit op de markt en zou spijtig zijn voor je eerste inject kuur verder succes! kickstart is tabs dianabol,winny,.. maar zou ik achter wege laten kijk gewoon wat die test en bold je geven is prima eerste kuur alleen moet je niet teveel verwachten van de bold

ik heb ze geplaatst bij echt/nep sectie

cido is 99% nep.
goedkope zooi.
hoop voor je dat t knappe test is, als het echt uit apo komt.

Test 500
bold 800

totale kuur duur moet 16 weken zijn, anders kan je net zo goed geen bold nemen.
weggegooid geld.

cido is 99% nep.
goedkope zooi.
hoop voor je dat t knappe test is, als het echt uit apo komt.

Test 500
bold 800

totale kuur duur moet 16 weken zijn, anders kan je net zo goed geen bold nemen.
weggegooid geld.

ja indd dermee waarschuwde ik ook al heb al zoveel mensen gezien met die rommel na vakantie daar +1

Dus kan ze maar beter in de prullenbak gooien denk k

Je word gewoon opgelicht in een fokkin apotheek, toch bizar. Ik waag me er niet meer aan. Hou het alleen bij de bekende UG's

Terug
Naar boven