Fitness Seller

mn nieuwe kuurtje

red

Cool Novice
Waardering
0
1: 600 mg boldenone
2: 600 mg boldenone
3: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop
4: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop om de 2 dagen
5: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop 50 mg winny
6: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop tot week
7: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop 10
8: 400 mg boldenone eod 100 mg test prop
9: 400 mg boldenone
10: 400 mg boldenone

en dan 2 weken op en 2 af met clen en mischien trek ik die test prop wel door to week 10 als het gaat met de injecties...

op of aan merkingen? ik hoor het wel
:D

ik snap niet waarom je voor zoveel injecties met propionaat gaat!
persoonlijk zou ik gaan voor enanthate ipv propionaat, scheelt je een hoop dartwerk en ook wat geld.
naar mijn mening heeft een frontload van 600mg weinig zin, je moet gewoon rustig wachten voordat boldenone uit zijn estertje gewurmd is en die 200mg meer zal niet veel meer winst opleveren.
je komt met de boldenone uit op 22ml, in een flesje zit meestal 10ml van 200mg/ml dus hou je in theorie 2ml over dus sonde van je aangeprikte flesje. dus kun je beter 20ml verdelen over 10 weken lijkt me.
week 5 schrijf je dat je winstrol neemt!!, maar 1 week?? erg raar maar zal wel een typ fout zijn lijkt me.
de clen kun je ook nemen als onderdeel van je nakuur en je zult op die manier meer profijt van je clen hebben dan dat je het combineert tijdens de bovenstaande kuur.

ik neem aan dat je ook nagedacht hebt over de nakuur!!

verder wens ik je veel succes met je kuur en hopelijk haal je eruit wat je verwacht.

groetjes, pipo

• Topic Starter Topic Starter
Die winstrol is van week 4 tot 10 en ik wil test prop omdat je daar minder vocht van vasthoud...toch? en de nakuur tuurlijk 3 weken nolva en paar injecties hcg :p

red zei:
Die winstrol is van week 4 tot 10 en ik wil test prop omdat je daar minder vocht van vasthoud...toch? en de nakuur tuurlijk 3 weken nolva en paar injecties hcg :p

dat van de winstrol was/is erg onduidelijk voor de lezers, neem je trouwens tabletten of de injectable?

Ik ben niet z,n voorstander van zo lang propionaat ivm de vele injecties, wel is het waar dat je er minder vocht door vasthoudt.
ik zou liever sustanon nemen ipv propionaat en dat kleine beetje vocht voor lief nemen en je neemt er winstrol bij in welke vorm dan ook en dat onderdrukt ook al goed het vocht.

anyway veel succes met je kuurtje

pipo zei:
dat van de winstrol was/is erg onduidelijk voor de lezers, neem je trouwens tabletten of de injectable?

Ik ben niet z,n voorstander van zo lang propionaat ivm de vele injecties, wel is het waar dat je er minder vocht door vasthoudt.
ik zou liever sustanon nemen ipv propionaat en dat kleine beetje vocht voor lief nemen en je neemt er winstrol bij in welke vorm dan ook en dat onderdrukt ook al goed het vocht.

anyway veel succes met je kuurtje

Je zegt in je eerste post dat je gaat voor enanthate ipv. propionate. En nu heb je het over sustanon?? Neem dan of cyp. of enth. maar geen sus, dat is een mix van esters.

yep weet ik dat sustanon een mix is! susta houdt minder vocht vast dan enanthate, maar susta is weer veel minder schadelijk voor de lever.
misschien was ik hierin niet duidelijk genoeg sorry.
waar het mij voornamelijk om ging was dat ik die 8 weken lang propionaat overbodig vond ivm de vele injecties en dat je beter kunt kiezen voor andere wat langer werkende esters.
en als je met testo aan de gang gaat moet je dat beetje vocht maar voorlief nemen.

pipo zei:
ik snap niet waarom je voor zoveel injecties met propionaat gaat!
persoonlijk zou ik gaan voor enanthate ipv propionaat, scheelt je een hoop dartwerk en ook wat geld.

pipo zei:
ik zou liever sustanon nemen ipv propionaat

Jij weet ook niet wat je persoonlijk wilt ... :D

pipo zei:
yep weet ik dat sustanon een mix is! susta houdt minder vocht vast dan enanthate, maar susta is weer veel minder schadelijk voor de lever.
misschien was ik hierin niet duidelijk genoeg sorry.
waar het mij voornamelijk om ging was dat ik die 8 weken lang propionaat overbodig vond ivm de vele injecties en dat je beter kunt kiezen voor andere wat langer werkende esters.
en als je met testo aan de gang gaat moet je dat beetje vocht maar voorlief nemen.

Waarom is sus dan minder slecht voor de lever?

• Topic Starter Topic Starter
Die winstrol is inject, dus nog meer darten ;)

Terug
Naar boven