XXL Nutrition

Mobiel internet voor laptop

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Zit er aan te denken om mobiel internet voor mijn laptop te nemen. Iemand die er ervaring mee heeft? Welke provider enz.. Met name geintreseert in de abonomenten zonder datalimiet. En wat houd die fair use policy nou precies in? 50 gb per maand 100gb per maand???

Zit er aan te denken om mobiel internet voor mijn laptop te nemen. Iemand die er ervaring mee heeft? Welke provider enz.. Met name geintreseert in de abonomenten zonder datalimiet. En wat houd die fair use policy nou precies in? 50 gb per maand 100gb per maand???

Fair use, is het gemiddelde gemiddelde aantal GB's wat mensen downloaden in de maand.

Dus als iedereen gemiddeld 50GB download, dan kan jij niet 100gb downloaden (of ja je zal er dan extra voor moeten betalen)

Of wist je dit al? weet niet precies wat voor gemiddelde dat is

• Topic Starter Topic Starter
Fair use, is het gemiddelde gemiddelde aantal GB's wat mensen downloaden in de maand.

Dus als iedereen gemiddeld 50GB download, dan kan jij niet 100gb downloaden (of ja je zal er dan extra voor moeten betalen)

Of wist je dit al? weet niet precies wat voor gemiddelde dat is

Ja weet dat je niet veel meer dan het gemiddelde mag downloaden. Maar dat is juist mijn grootste vraag wat is gemiddeld.. Naar provider gemaild die geeft er ook niet meer duidelijkheid over dan ze op de site hebben staan.

Ik heb een stickje van KPN, is lekker vlot, en als je gewoon achter internet zit is het met fair use best te doen, maar ja, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke dag films aan het downloaden bent...:D

je hebt ook niet overal verbinding hebben ze me verteld,meestal enkel in de grote steden,zo dicht mogelijk bij de antenne of what ever,eens je buiten bereik bent kan je het schudden...ik ben ervoor gaan informeren paar maanden terug,dat was van dat vodafone gedoen. 10€ per maand,ongelimiteerd. pff ja als je bereik hebt

• Topic Starter Topic Starter
Heb van telford mobiel internet aangeschaft. 40 euro per maand met fair use. Opzich lijkt het me voor zo ver niet slecht. Snelheid is geen adsl maar ook niet erg langzaam. Maar wel benieuwt wanneer je nou echt te veel verbruikt naja zullen we wel zien :P

Terug
Naar boven