Fitness Seller

Mobile Fotografie

Bezoekers in dit topic

Beetje dierendag vandaag.

Hagedisje, wel 3x zoom ofzo dit, die beesten blijven niet zitten als je in de buurt komt.


En nu wat diertjes die je met je Canon niet even op de foto krijgt ;)

Glasgarnaartjes in een plas water langs het strand
Erg moeilijk dit,want onderwater kan je geen touchscreen gebruiken, zijn screenshots van een video.

IMG_20180615_233027_672.jpg


IMG_20180615_231217_049.jpg


IMG_20180615_233416_155.jpg


IMG_20180615_234523_038.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bijzondere beelden, vooral die onder water :thumbs:
 
Bijzondere beelden, vooral die onder water :thumbs:

Heb nog een paar daagjes hier, ga kijken of ik met timer of volume knoppen wat echte foto's kan maken. Screenshots van een video mis je toch een hoop detail en focus.
 
Doe je dat met een telefoon die onder water kan ofzow? Of heb je een speciale onder water camera?
 
Verkeer was echt fucked up maar ben wel tevreden met deze twee. Gelijk ge-edit in lightroom.

Tof gedaan man :thumbs:

En ik zie dat je ook al met lightroom werkt, dan zou je bij die tweede ook nog kunnen proberen om die spijl rechts in beeld ff weg te halen.
 
Tof gedaan man :thumbs:

En ik zie dat je ook al met lightroom werkt, dan zou je bij die tweede ook nog kunnen proberen om die spijl rechts in beeld ff weg te halen.

Dankjewel, ja lightroom heb ik eerst 30 dagen trial gedaan toen gelijk aangeschaft.
Zal vanmiddag ff kijken of ik hem kan verwijderen. Hopelijk is het verkeer vanavond beter :p.
 
Een beetje meer drukte op de weg zou het idd wel mooier maken, hoe meer strepen hoe mooier :D
 
Mooi weer dus ff stukje fietsen.

20180620_182230.jpg
 
Ff bos in mooi weer. Uur rondgelopen en niets haha. Ik ga vrijdag naar wildlands toe hopelijk kan ik wat mooie foto's schieten daar.

20180627_171504.jpg
 
Mooi combinatie, ik hou ook van beide :D (alhoewel, doe mij maar Nikon :p )
 
Heineken bier uit blik... :angstig:
 
Heineken bier uit blik... :angstig:

Makkelijker om daarna ff bori te roken jwz.

Nee is gewoon makkelijk voor onderweg. Anders zit je weer met flesjes te kloten.
 
Makkelijker om daarna ff bori te roken jwz.

Nee is gewoon makkelijk voor onderweg. Anders zit je weer met flesjes te kloten.

True, maar zo diehard voor een biertje ben ik dan ook weer niet, wacht wel tot ik thuis ben.

Glas whiskey aan de andere kant.
 
Nog een leuke van de vakantie.

IMG_20180627_200356_107.jpg
 
Back
Naar boven