XXL Nutrition

Gevonden Modellen voor website (8€ makkelijk verdiend)

cacahuete

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Op zoek naar modellen voor website (8€ makkelijk verdiend)

Ben op zoek naar drie mannelijke, en drie vrouwelijke modellen (met hd camera) en fit lichaam die wat foto's voor m'n website willen maken.
Beste is als je een blue of green screen hebt zodat ik de foto's achtergrond doorzichtig kan maken.
Als je geinteresseerd bent, voeg je me toe op skype: cacahuete.mx

NB: als je ook videos (testimonial, uitleg, oefeningen) wil doen kan je altijd meer krijgen

betaald via paypal of overschrijving.

Ben je nul of paar nullen vergeten ?

Of is het echt 8 euro ?

• Topic Starter Topic Starter
8€. Je hoeft geen professioneel te zijn. Te nemen of te laten

Apart bedrag.

8 euro per foto? En hoeveel foto's moet je hebben dan?

Wat voor oefeningen praten we over?
En 8,- per foto of??
En wat voor website gaat het om?

Nouja, het is een begin.. Er wordt nu iets voor gegeven ipv helemaal niets.

:"""")

De moeite van de voorbereidingen is al meer dan 8 euro waard.

Je moet op zoek gaan naar leroy.

Die gast heeft foto's die je stoutste dromen overtreffen.

Je moet de foto's ook nog zelf maken (wtf?) en hij verwacht dat je een professionele studio hebt (speciale achtergrond). Transport, voorbereiding, een eigen studio, tijd om alles voor te bereiden en te maken, en al het werk dat in je fysiek zit. Dat is niet makkelijk verdiend, dat is de moeilijks verdiende 8 euro ooit. Wat is het toch met mensen dat ze BB atleten niet fatsoenlijk willen vergoeden? Interviews moeten gratis gedaan worden, photoshoots moeten met verlies. Als je dan nog de rechten deels op de foto's zou krijgen, maar die zullen wel exlusief voor zijn website zijn. Ach ja wie weet loopt er een gek rond die tevreden is met de 'eer' om op een onbekende site te staan.

voor 8 pl**ris kom ik niet hoor :o

Je moet de foto's ook nog zelf maken (wtf?) en hij verwacht dat je een professionele studio hebt (speciale achtergrond). Transport, voorbereiding, een eigen studio, tijd om alles voor te bereiden en te maken, en al het werk dat in je fysiek zit. Dat is niet makkelijk verdiend, dat is de moeilijks verdiende 8 euro ooit. Wat is het toch met mensen dat ze BB atleten niet fatsoenlijk willen vergoeden? Interviews moeten gratis gedaan worden, photoshoots moeten met verlies. Als je dan nog de rechten deels op de foto's zou krijgen, maar die zullen wel exlusief voor zijn website zijn. Ach ja wie weet loopt er een gek rond die tevreden is met de 'eer' om op een onbekende site te staan.

Dit tot de macht 10.

Voor 200 zou ik het nog kunnen overwegen om met greenscreen te doen, eerder echt niet.

8 euro totaal of 8 euro per foto ofzo? Anders is het wel belachelijk....LAAG! Vooral voor zoveel moeite.

Ik vind 8 euro per foto nog steeds weinig als je zelf moet zorgen voor HD camera en greenscreen en zo..

Daar wil ik best 100 foto's voor maken. Camera heb ik, green screen is geen must maak ik op uit het verhaal.

Maar goed, ik heb echt geen flauw idee wat voor website we over praten :roflol:

Daar wil ik best 100 foto's voor maken. Camera heb ik, green screen is geen must maak ik op uit het verhaal.

Maar goed, ik heb echt geen flauw idee wat voor website we over praten :roflol:

Ja als het om minimaal 10 foto's gaat, kan het interessant zijn.

Maar als je kijkt op een gemiddelde website, staan er geen 10 foto's van 1 persoon op.

Hooguit 2-3, dus voor 16 of 24 euro ga ik echt niet al die moeite doen.

Waarschijnlijk voor zijn persoonlijke collectie. :$

Terug
Naar boven