Fitness Seller

modem eruit halen

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Kun je uit een compuyter de modem halen, zonder nadelige gevolgen voor het gehele systeem? Zit modem op moederbord (want dan doe ik het niet).
Zit namelijk zo hem een computer; waarop heel erg belangrijke data staat (werk) waarmee ik geen internet kan gebuiken. Ik wil ook geen perongeulke opstartingen van internet. Gewoon helemaal geen relatiehoe dan ook met internet. hoe kan dit?

Een modem wordt/werd gebruikt om via de telefoonlijn verbinding te maken met je internet provider of met bijvoorbeeld een bank. Tegenwoordig wordt er gebruik gemaakt van een netwerkverbinding via je netwerkkaart, deze aansluiting(rj45) lijkt veel op die van je modem(rj11) maar is een stuk breder. Een modem onboard dus direct op het moederboard bestaat niet, de aansluiting die op je moederboard zit zal dus waarschijnlijk de netwerkkaart(rj45) zijn. Je kan deze uitschakelen in het bios, tevens kan je deze ook uitschakelen in windows.

Een modem wordt/werd gebruikt om via de telefoonlijn verbinding te maken met je internet provider of met bijvoorbeeld een bank. Tegenwoordig wordt er gebruik gemaakt van een netwerkverbinding via je netwerkkaart, deze aansluiting(rj45) lijkt veel op die van je modem(rj11) maar is een stuk breder. Een modem onboard dus direct op het moederboard bestaat niet, de aansluiting die op je moederboard zit zal dus waarschijnlijk de netwerkkaart(rj45) zijn. Je kan deze uitschakelen in het bios, tevens kan je deze ook uitschakelen in windows.

Dat is inderdaad mogelijk. Wat ook een mogelijkheid zou zijn is om er gewoon geen kabel in te stoppen...

Zonder kabel heb je zowiezo geen verbinding. Eventueel uitschakelen in de bios.

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet eens of ik een netwerk kaart heb (computer is van een kameraad in elkaar gezet). Anders moet ik hem dus even in de bios uitschakelen.
Zal hem eens vragen, of ik toen te kennen heb gegeven een netwerkkaart al dan niet te plaatsen.
Thanx guys so far!

Je gaat je modem eruit slopen om niet te kunnen internetten? Waarom doe je er dan een internetkabel in?:S Of mis ik iets?

Snap het probleem niet...

je pc gaat niet opeens zelf verbinding maken met internet als ik geen kabel ofzo in zit he...

Teveel Sci-Fi gezien? :D

Snap het probleem niet...

je pc gaat niet opeens zelf verbinding maken met internet als ik geen kabel ofzo in zit he...

Teveel Sci-Fi gezien? :D

geheime onboard wifi ontvanger die de radiosignalen van de regering opvangt en subliminaal op je beeldscherm toont !

ontopic: kabel eruit is voldoende.

Terug
Naar boven