AndroidHealthClinic

moet de ph. sectie en sub worden van anabolen

Peiling Peiling ph sectie verhuizen naar een sub van anabolen sectie

• Totaal stemmers
    27
Prohormonen worden zo goed als niet meer gemaakt, die sectie zal vanzelf een zachte dood sterven. Nee dus.

Er is al een aparte sectie voor bij de sups.

Ik wil verder niet dat het A.S. deel wordt "vervuilt" met PH vragen.

Want dat zijn vaak beachboys of noobs.

• Topic Starter Topic Starter
die noobs hebben ook recht op een degelijk antwoord , toch ?

ExTreeM zei:
die noobs hebben ook recht op een degelijk antwoord , toch ?

Ja precies in het sups deel, hebben ze al apart deel.

Hier gaan die ph vragen de meeste a.s. gebruikers irriteren.

Overigens komen er meer n00bs in de AAS-sectie langs dan in de PH-sectie, maar dat is weer een ander verhaal. PH-sectie is een stuk rustiger, minder vervuiling dus.

en rustig is het indd , ik krijg nauwelijks reactie's op men fantastiese log :(

wtf? tuurlijk niet.. PH discussies moeten worden gebanned :D

ik ben ook tegen, gewoon van de markt halen die shit. Heb er zelf alleen maar acne van gehad in plaats van spiergroei.

gewoon een man zijn en prikken die zooi, (en niet alleen maar b12 ;) )

Maar wat als de poll aangeeft dat de meerderheid vind dat die sectie overheveld dient te worden?

Dacht niet dat DBB een democratie is hoor. :D

younggod zei:
ik ben ook tegen, gewoon van de markt halen die shit. Heb er zelf alleen maar acne van gehad in plaats van spiergroei.

gewoon een man zijn en prikken die zooi, (en niet alleen maar b12 ;) )

tssssss...weer een reden dat ik men LOG wil in de anabolen sectie hebben. dan zou je namelijk weten dat ik van plan ben om een AAS kuurtje te nemen . LEES DIT AUB EN REAGEER http://forum.dutchbodybuilding.com/f90/ph-hoog-gedoseerd-kuurtje-68691/

edit: reageer eens mensen .ik wil meningen ...

Laatst bewerkt:
Het is natuurlijk niet de bedoeling om je logje te spammen door het aanmaken van een bogus thread. Als er geen reacties komen, tja pech.

EricR zei:
Het is natuurlijk niet de bedoeling om je logje te spammen door het aanmaken van een bogus thread. Als er geen reacties komen, tja pech.

ik wil niet spammen , maar het is toch leuker als de mensen weten dat het bestaat :)

edit: ik krijg graag ook eens een mening van iemand met een kuur verleden ...

Het gebruik van prohormonen bloed gelukkig dood en zal iedereen er toch aan moeten geloven dat ze het zware spul nemen met de vele bijwerkingen die erbij horen :p

pipo zei:
Het gebruik van prohormonen bloed gelukkig dood en zal iedereen er toch aan moeten geloven dat ze het zware spul nemen met de vele bijwerkingen die erbij horen :p

ja miss ben ik de laatste die zo'n log nog ga kunnen bijhouden :rolleyes:

het is onzin om het een sub te laten worden bij aas. Dat je geen reacties krijgt komt volgens mij door het feit dat PH's moeilijker te krijgen zijn en er dus niet zoveel interesse voor is.

Terug
Naar boven