MuscleMeat

moet dit afgebouwd worden ??

TombA

Novice
Waardering
0
ff een vraagje,

als ik een dosis DBol verhoog van 15 naar 20 naar bijv 25 of 30,

moet ik dan daarna ook afbouwen ??

bijvoorbeeld:

1 week 15 mg
1 week 20 mg
1 week 30 mg
1 week 15 mg

??????

Zowel opbouwen als afbouwen heeft geen nut.

Dit schema heeft weinig nut ten eerste neem je maar 4 weken d-boll waarvan je 2 weken een te lage dosering neemt.
De meeste mensen hier op het forum zijn het er over eens dat op en afbouwen onzin is.

Als je dan toch op en af wilt bouwen zou ik eerder voor het volgende schema kiezen of iets in die richting

week 1 : ma 10 di 10 woe 20 don 20 vrij 30 zat 30 zon 30
week 2-6 35 mg p/d
week 7 ma 30 di 30 woe 20 don 20 vrij 10 zat 10 zo 10
week 8-10 20 mg nolvadex p/d
week 8 6 caps maria distel p/d
week 9 4 caps maria distel p/d
week 10 3 caps maria distel p/d

Sowieso voor en na de kuur je leverwaardes laten controleren bij de dokter.

Als je onder de 21 bent zou ik sowieso nog niet aan a.s. beginnen, omdat je natuurlijk nog makkelijk kunt groeien en zo zijn er nog wel 100 andere redenen.

Je kan dat van die onder 21 blijven zeggen maar die jongens doen het toch ...

Waarmee ik zeker NIET wil zeggen dat ze moeten aangemoedigd worden , maar ik merk gewoon , ook op andere fora , dat die jongens geen raad krijgen (terecht) maar er dan toch mee doorgaan met dan nog eens veel te hoge doseringen etc.
Op een forum waar ik vroeger registered was (weet naam nimeer) was er iemand van 17 die wou kuren , niemand wou em helpen met zen kuur en 3 of 4 maanden later stond er een thread van diezelfde heer dat zen ballen 2 maanden na de kuur nog steeds gekrompen waren

Tomba is 30 dus dat mag geen probleem zijn.
Ik had tijdens het posten niet op zijn leeftijd gelet daarom had ik het er even bij vermeld.

Toch blijft het goed om het af en toe te vertellen. Er lezen namelijk veel meer mensen die reacties dan alleen de persoon op wie je reageert. Als je zo, al is het maar, één persoon een hoop ellende kan besparen is dat het volgens mij wel waard.

gelijke dosis houden, stack je het met andere as of d-bol only?

Idd. als ik ga kijken hoeveel veel te jonge mensen we alleen in het afgelopen jaar hebben kunnen weerhouden aan de roids te gaan, dan is het vermelden en onze terughoudende houding het dubbel en dwars waard geweest.

Desalniettemin, mocht je alleen dboll gaan gebruiken, gebruik ook eens de search over de nadelen van dboll only, dan zou ik gewoon 6 weken een constante dosis aanhouden,

week 1 t/m 6 30 mg.

Mocht je toch willen opbouwen, afbouwen zie ik geen nut in, opbouwen mischien om te wennen en het voorzichtig af te tasten dag begin je met 10 mg. de eerste 2 dagen, dan 2 dagen 20 en dan 30.. maar nogmaals voor gewenning van lever oid. is het nutteloos.

• Topic Starter Topic Starter
ik stack met 200 mg deca/week

en doe de DBol maar 4 weken (zijn bijna om)

afbouwen doe ik dus maar niet.

ik denk idd dat de dosis veeeeel te laag geweest is, want de resultaten vallen tot nu toe eigenlijk best wel tegen, maar ja, leer voor de volgende keer !!

bedankt :)

Terug
Naar boven