MuscleMeat

MOH - pole position 2

salieri

Ripped Bodybuilder
Waardering
165
Wie gaat er na MOH pole 2 ?
Toevallig belgen dat gaan ? Ik ben van plan om met de trein te gaan, maar dat is bijna 5 uur met de trein en is toch wat lang :D

Waarschijnlijk wel weer present. :)

Ik hoorde dat moh-pp1 echt zuig was? maat van me was geweest maar geluid viel tegen, maar 1 zaal, en t*ring eind rijden (iets van 4 of 5 uur). ga zelf dan liever naar Nightmare of iets in die richting :P

Ik hoorde dat moh-pp1 echt zuig was? maat van me was geweest maar geluid viel tegen, maar 1 zaal, en t*ring eind rijden (iets van 4 of 5 uur). ga zelf dan liever naar Nightmare of iets in die richting :P

Welnee, het was juist erg gaaf en het geluid was overall prima. De bass viel één keer weg, maar voor de rest vond ik het niet verkeerd. Een hoop meer decibel dan bij de edities in de brabanthallen, en ook al was er maar één zaal, er werd niet alleen mainstream gedraaid. O.a. een setje van drokz/daymar en unexist/tieum ( 2 van mijn favorieten ). Ook deze keer weer present, was er vroeg bij dus ben weer VIP:)

En over die drugs, tuurlijk wordt er wel gebruikt, maar bij bijvoorbeeld technofeesten nog meer. Was bij awakefest dit jaar, niet normaal, iedereen had gebruikt leek het wel.

Trouwens Ophidian live op moh, dat vind ik wel nice, die man heeft skills! En eindelijk weer eens partyraiser op moh om de boel goed af te sluiten.

Laatst bewerkt:
wat een k*tnaam voor een hardcore feest... meer iets voor een tuningbijeenkomst. verder geen MOH voor mij, hou niet van die twiedeldetwiet hardcore. doe mij maar een r_aw ofzo :)

en drugsgebruik op hardcore en technofeesten kun je imho niet echt vergelijken, hardcore is meestal pep/sos, techno meer mdma/pillen en dat levert sowieso al een ander sfeertje op.

wat een k*tnaam voor een hardcore feest... meer iets voor een tuningbijeenkomst. verder geen MOH voor mij, hou niet van die twiedeldetwiet hardcore. doe mij maar een r_aw ofzo :)

en drugsgebruik op hardcore en technofeesten kun je imho niet echt vergelijken, hardcore is meestal pep/sos, techno meer mdma/pillen en dat levert sowieso al een ander sfeertje op.

de moh cds die uitkomen zijn vaak 'twiedeltwiet' hardcore zoals jij dat noemt, op de feesten valt dit reuze mee. heb nooit hoge verwachtingen maar er wordt door veel djs toch goed gedraaid. niet meer 'twiedeltwiet' dan andere bekende hardcore feesten in mijn ogen.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

verder redelijk onzin wat je zegt over drugsgebruik.. daar gebruiken ze dat, en daar gebruiken ze dit..

Terug
Naar boven