Fitness Seller

MOMENT van BEZINNIG: Hier Marky, luister maar eens goed naar deze parodie!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Schitterend hoe deze mensen een parodie hebben gemaakt op 'Het Land van..'
Lange Frans was 'not amused' toen 'ie dit hoorde: Want, zo zei hij 'ze doen ons na'. De vraag is nu: Wie doet wie eigenlijk na?

Want wat blijkt: De pianostukken in 'Het Land Van' zijn een regelrechte kopie van Sting's 'Rise and Fall'.:eek:

Gewoon cheap jatten dus, en snel een liedje in elkaar zetten met raplyrics die maar half rijmen, beetje vluchtelingen-vraagstuk erdoorheen en scoren maar.

Dit is hoe vals sentiment wordt geboren en hier kun je luisteren naar een SCHITERENDE parodie op die 2 Breezahboys Lange Frans en Baas B:

[Link niet meer beschikbaar]

DBC01 zei:
Lange Frans was 'not amused' toen 'ie dit hoorde: Want, zo zei hij 'ze doen ons na'. De vraag is nu: Wie doet wie eigenlijk na?

Want wat blijkt: De pianostukken in 'Het Land Van' zijn een regelrechte kopie van Sting's 'Rise and Fall'.:eek:

Gewoon cheap jatten dus, en snel een liedje in elkaar zetten met raplyrics die maar half rijmen, beetje vluchtelingen-vraagstuk erdoorheen en scoren maar.

Dit is hoe vals sentiment wordt geboren en hier kun je luisteren naar een SCHITERENDE parodie op die 2 Breezahboys Lange Frans en Baas B:

Wist je al dat ik van je hou ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo kerel, omdat ik de vinger op de zere plek leg? :)

digger zegt

"Nope. Rise & fall is van Sting en Craig David. Het origineel is van Sting: Shape of my heart."

heb het nog niet gehoord zelf maar ben aan het zoeken!

heb je nummer gedownd

vind het een slecht begin erg uit de maat! beetje vals en verder vind ik het wel leuk nummer grappug!

maar het heeft niet die iemotie van het nummer van Lf en Bb

ps mooie piano weer:D

Nee natuurlijk heeft het geen emotie, het is een parodie en nogmaals, ik had verwacht dat jij meer hersens had dan een gemiddelde breezah die dit valse sentiment helaas door gebrek aan intelligentie niet kan onderkennen als FAKE SENTIMENT.

DBC01 zei:
Nee natuurlijk heeft het geen emotie, het is een parodie en nogmaals, ik had verwacht dat jij meer hersens had dan een gemiddelde breezah die dit valse sentiment helaas door gebrek aan intelligentie niet kan onderkennen als FAKE SENTIMENT.
zoals ik al eerder heb gezegt zal me hetr semtiment verder een worst wezen en dus ook de inhoud van het nummer! of het nou fake is of niet ik vind het lekker klinken! simple! valt weining meer over te zeggen laat staan te koppelen aan intelegentie

omfg:roflol:
hahahHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ik ging plat holy shit
vooral op het einde als hij begint te schelden

DBC01 zei:
Hoezo kerel, omdat ik de vinger op de zere plek leg? :)

Nee , gewoon omdat je zo schatje bent als je weer eens iets ontdekt wat de romeinen al vele jaren geleden hadden ondekt :D

Ryu zei:
Nee , gewoon omdat je zo schatje bent als je weer eens iets ontdekt wat de romeinen al vele jaren geleden hadden ondekt :D

:roflol:

Ik geef het met pijn in 't hart maar karma voor jou.
Alhoewel het niet helemaal klopt want deze parodie is nog nergsn op DBB ter sprake gebracht, in context met MWB. Dus je opmerking geldt eigenlijk niet :D

Alsof Sting iets van 2 snotaapjes gaat jatten :roflol: .

DBC01 zei:
:roflol:

Ik geef het met pijn in 't hart maar karma voor jou.
Alhoewel het niet helemaal klopt want deze parodie is nog nergsn op DBB ter sprake gebracht, in context met MWB. Dus je opmerking geldt eigenlijk niet :D

Tja .. De romeinen hadden dan ook nog geen dutchbodybuilding forum in hun tijd he ? :D

DBC01 zei:

Brabant zet Diemen Zuid even op z'n plaats..

:D

Terug
Naar boven