Fitness Seller

Mooie mannen gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brouwhuis

Novice
Waardering
0
Wij zijn op zoek naar mooie, gespierde mannen die het leuk vinden om mee te werken op een nieuw en uniek feest.
Wij zijn een café in Zoetermeer en wij hebben een geheel nieuw feest speciaal voor vrouwen. Er werken tijdens deze avond alleen maar mannen achter de bar en het entertainment van deze avond zal ook geheel verzorgd worden door mannen.

Nu zijn wij dus nog op zoek naar enigzins gespierde mannen, of in ieder geval mannen met een mooi lichaam die het leuk zouden vinden om 1 of meerdere keren mee te helpen tijdens deze avonden. Het feest zal vanaf 30 september 1 keer per maand plaatsvinden.

Graag reageren per email.

Neen. Ik heb alleen een fors geslachtsorgaan. Voor de rest ben ik wat ze noemen ‘hondslelijk’.

Maar wellicht dat er andere mannen zijn die wel halfnaakt een breezer willen schenken.
Laat ik deze vraag vast voor ze stellen: is het erg als er onder werktijd dames naar een rustig plekje worden genomen voor wat extra ‘service’? Of mag dat niet?

eigenlijk wel een cool idee..

met slechts een man of 10 tussen een zaal vol vrouwen..

goed voor je ego en goed voor de "sociale" contacten :cool:

Ja er moet wel gedoet worden. Ik veronderstel dat men hier wel enigzinds soepel in kan zijn, toch?

Wij zijn op zoek naar mooie, gespierde mannen die het leuk vinden om mee te werken op een nieuw en uniek feest.
Wij zijn een café in Zoetermeer en wij hebben een geheel nieuw feest speciaal voor vrouwen. Er werken tijdens deze avond alleen maar mannen achter de bar en het entertainment van deze avond zal ook geheel verzorgd worden door mannen.

Nu zijn wij dus nog op zoek naar enigzins gespierde mannen, of in ieder geval mannen met een mooi lichaam die het leuk zouden vinden om 1 of meerdere keren mee te helpen tijdens deze avonden. Het feest zal vanaf 30 september 1 keer per maand plaatsvinden.

Graag reageren per email.

die vind je hier niet! alleen maar overdreven gespierde massa monsters hier ;)

Spammerdespam, locked.

Gelocked?

Gotver, dit was een goudmijn voor tel. nummers en msn adressen. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven