MuscleMeat

Mooiste dag in mijn leven !!!

zurky

Competitive Bodybuilder
Waardering
119
Lengte
1m73
Massa
77kg
Vetpercentage
7%
Ik zit hier te huilen van geluk, ik kan het niet geloven maar het is gebeurt !!!
Ik heb namelijk de lotto gewonnen !!
Nooit meer werken !!! Altijd naar de h**ren gaan !!!

Het begon allemaal vandaag op deze mooie zaterdag :)
Na de training kwam ik thuis en ging ik mijn laptop op. Na mijn mails na te checken zag ik dat ik mail had gekregen waar in stond dat ik namelijk de lotto heb gewonnen :)

Na wat gegevens met mijn adres,bank gegevens enzo heb ik de mail terug gestuurd.

Weet iemand hoelang het duurt voordat ik mijn money krijg ? :)

is wss spam mail srry jongen

--

Laatst bewerkt:
Trollen in allerlei = kaart?
Alsof iemand nog in die fake emails trapt...

Oke, over een paar dagen is waarschijnlijk je rekening geripped. Denk je nou echt dat waneer je de lotto wint ze je gaan mailen?

Ik wacht tot je volgende topic: Ergste dag in mijn leven !!!

als het goed is neemt een nigeriaanse man binnenkort contact met je op om je prijs te storten.. als je dan ff de transactie kosten betaalt staat het zo op je rekening :thumbs:

is pas officieel als je je gegevens ook op dbb post

ik krijg hier en daar ook nog een audi a3

Ik heb ook altijd zo'n geluk. Ben altijd de 1.000.000e bezoeker en krijg altijd leuke prijsjes!

als het goed is neemt een nigeriaanse man binnenkort contact met je op om je prijs te storten.. als je dan ff de transactie kosten betaalt staat het zo op je rekening :thumbs:

En de transactiekosten bedraagt 10.000 euro en in verband met fiscale eisen dient het geld over gemaakt te worden en mag dus niet van je zojuist gewonnen miljoenen af. :thumbs:

don't feed zhe trollzz...

Ik zit hier te huilen van geluk, ik kan het niet geloven maar het is gebeurt !!!
Ik heb namelijk de lotto gewonnen !!
Nooit meer werken !!! Altijd naar de h**ren gaan !!!

Het begon allemaal vandaag op deze mooie zaterdag :)
Na de training kwam ik thuis en ging ik mijn laptop op. Na mijn mails na te checken zag ik dat ik mail had gekregen waar in stond dat ik namelijk de lotto heb gewonnen :)

Na wat gegevens met mijn adres,bank gegevens enzo heb ik de mail terug gestuurd.

Weet iemand hoelang het duurt voordat ik mijn money krijg ? :)

xD

Sorry mate, dat mailtje heb ik ook gekregen en ik heb al contact terug gehad dat ze het gaan storten. :trollface:

.............

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven