XXL Nutrition

Mooiste spelletje ooit. (The Hunter)

Twistofchaos

Competitive Bodybuilder
Waardering
420
Lengte
1m75
Voor de geduldige mensch.

Laatst bij het afstoffen van de donkere krochten van m'n harde schijf de demo van Deer Hunter 2005 weer eens tegengekomen. Nu ben ik niet zo'n jager. Met m'n luchtbuks vind ik het ook alleen maar leuk om op dode doeltjes te schieten maar met het ouder worden bleek ik dat jagen op de computer juist wel erg leuk te vinden. Beetje stealthy en geheel vrij dus ontspannend rondstropen in relatief mooi gemaakte natuur met af en toe een hert oid. in de verte om te besluipen waardoor je tijd en andere dingen vergeet. Immersie heet dat.
Google er ook maar eens bijgepakt om te zien of er wat beters was want het is inmiddels 2013. (Dat is gelogen, ik was opzoek naar een full version van DH2005.)
En dat is me gelukt.

http://www.youtube.com/watch?v=syRtUjmf_Ps

Ik kwam The Hunter tegen en poeh, dat is me mooi. Zo mooi dat het jagen een bijkomstigheid is in de prachtige natuurgebieden. In de late uurtjes loop ik daar nu dus uren rond te lopen met mentaal het gevoel de cardio er weer op te hebben zitten en flinke boswandelingen te hebben gemaakt terwijl in het echt m'n beentjes geen enkele doorbloeding hebben gehad en de bloedproppen op de kleine bloedvaatjes in m'n longen en hersens jagen.
Kost niks en dan kun je op alle terreinen komen maar dan mag je alleen op Muildierhert jagen. ..Dat vond ik natuurlijk niet genoeg en nu heb ik dus sinds een paar weken een heel stel wapens en meest recentelijk een wilde kalkoen geschoten met pijl en boog jwz.
(En het heeft tegenwoordig multiplayer dus als mensen zich sterk vervelen en er eens mee op uit willen trekken op een DBB safari want. :fa: )

Is er geen editie voor Amsterdam?

Ziet er mooi uit idd, maar wat kun je ermee als je een hert oid neer hebt geschoten :$?

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er mooi uit idd, maar wat kun je ermee als je een hert oid neer hebt geschoten :$?

The hunt is better than the catch.
Maar voor de mmo liefhebbers krijg je punten voor een goed dier, ga je omhoog in vaardigheden en punten enzo.
Dat doet mij weinig en ik heb bijv. die trackingorbs dus ook uit staan. (Tenzij ik een dier verwond heb en het het op een lopen heeft gezet want zonder tracking is zo'n dier dan bijna niet te volgen.) Gewoon een mooi spelletje voor moordlustige natuurliefhebbers.

Ben hem aan t downloaden :)

Zitten er ook elementen in van groei en ook wat management zeg maar?

Kan je de dode dieren verkopen en met dat geld je wapenarsenaal uitbreiden? Minigun en granades. Eventueel enkele hectare bos met gifgas plat leggen voor multikills etc. Steeds rijker worden en stukken bos laten asfalteren. Daar uiteindelijk plofkip op gaan kweken.

• Topic Starter Topic Starter

Kan je de dode dieren verkopen en met dat geld je wapenarsenaal uitbreiden? Minigun en granades. Eventueel enkele hectare bos met gifgas plat leggen voor multikills etc. Steeds rijker worden en stukken bos laten asfalteren. Daar uiteindelijk plofkip op gaan kweken.

Laat ik antwoord geven op je vragen en ik kan alleen maar bevestigen jazeker, jawel, zeker, zeker wel, ja hoor, miniguns in iedere hand en eentje reserve, tuurlijk, ja monsterkills, headshots en een BFG, jawel, rijker en steeds dikkere buik, dat ook en plofkippen.
Uiteraard rij je uiteindelijk rond in een bulldozer met virtuele sigaar en tonnen verdelgingsmiddel gewonnen uit het beenmerg van je dode elanden maar dat hoef je met zo'n hunterscore niet zelf meer te doen, dat doen je mannetjes voor je terwijl je je biches verwent midden in de open lucht op je hele grote parkeerplaats terwijl op je inmens grote projectiescherm gemaakt van de pelsen van je vele dode baby beertjes De Bluffers speelt.
http://www.youtube.com/watch?v=BtXGf56rKho

Error: could not connect to game server..

Dat kan met de Syria expension pack.

Dat is het niet, ik zie niks staan bij processen namelijk. De code 16002 zou kunnen gaan over firewall block maar dat staat ook goed volgens mij

Stuur is link voor goede torrent ken hem nergens vinden

Wie kent dat oude spel nog waar je ook moest jagen?
Met zo'n witte konijntjes en hertjes waar de kop in stukken vanaf vloog. En die witte konijntjes maakten weer jonkies als ze bij elkaar kwamen hihi.
Op het laatste had je ook zon grizzly en een machinegun.

Terug
Naar boven