Fitness Seller

Moordenaar naar duivels

ja gotver, die gevangenis in Dendermonde is precies de tour de france, er zijn er 28 ontsnapt en er is weer geen enkele Belg bij:D

Moeder Joe zwaar ontgoocheld omdat moordenaar naar voetbalmatch van Duivels mocht.

Er zijn er wel meer die dit ni kunnen vatten, waaronder ikzelf.
Op den duur is het nog een luxe om een misdaad te begaan,als je ziet wat je allemaal nog mag.

**zucht**

Moeder Joe zwaar ontgoocheld omdat moordenaar naar voetbalmatch van Duivels mocht.

Er zijn er wel meer die dit ni kunnen vatten, waaronder ikzelf.
Op den duur is het nog een luxe om een misdaad te begaan,als je ziet wat je allemaal nog mag.

**zucht**
idd... cellen worden steeds luxer.. ja het blijft natuurlijk minder comfortabel als thuis... maar ze maken het wel steeds beter..

Daguitstapje moet kunnen toch?

België is een paradijs voor criminelen: lichte straffen, hotels als gevangenissen, vervroegd vrijkomen omdat we ruimte te kort hebben, geen doodstraf en zelfs geen echte levenslang (langste straf 30 j en met goed gedrag 1/4 van de straf vrij) en tot slot een grote kans dat je kan ontsnappen als zware crimineel (Dutroux, Dendermonde,...).

die arme criminelen komen naar belgie met deze mentaliteit 'rijk land als een belg bestolen wordt kan hij het gewoon opnieuw kopen , ze hebben tocg genoeg geld ' en als die criminelen dan gepakt worden , dan vinden ze het nog niet erg , ze krijgen een kleine gevangenis straf wat voor hun een behandeling is als een 3 sterren hotel , en daarna gaan ze gewoon weer verderdoen . dat komt er van om die grenzen open te gooien

Ik snap het artikel even niet... er staat 'verdachte', dus niet 'veroordeelde' of 'gedetineerde'. Dat betekent dat die persoon nog niet vastzit, maar gewoon in een huis van bewaring en dus nog op zijn proces wacht?

Dan mag 'ie toch gerust naar de Duivels gaan kijken?

Ik snap het artikel even niet... er staat 'verdachte', dus niet 'veroordeelde' of 'gedetineerde'. Dat betekent dat die persoon nog niet vastzit, maar gewoon in een huis van bewaring en dus nog op zijn proces wacht?

Dan mag 'ie toch gerust naar de Duivels gaan kijken?

Hij heeft em doodgestoken on cam. Weinig twijfel dat hij ook veroordeeld wordt...

Okay, maar hij is dus officieel nog steeds 'verdachte', dus hij heeft de rechten van een 'verdachte' en dus niet de plichten van een 'gedetineerde'. Dan helaas is het dus niet zo gek dat hij een wedstrijd mag zien.
Hoe schuldig iedereen hem ook vindt, volgens de wet is hij nog niet veroordeeld.

Maar snap de frustratie natuurlijk wel, ik werk zelf in een gevangenis en weet hoe FAKKIN krom het soms is.

Okay, maar hij is dus officieel nog steeds 'verdachte', dus hij heeft de rechten van een 'verdachte' en dus niet de plichten van een 'gedetineerde'. Dan helaas is het dus niet zo gek dat hij een wedstrijd mag zien.
Hoe schuldig iedereen hem ook vindt, volgens de wet is hij nog niet veroordeeld.

Maar snap de frustratie natuurlijk wel, ik werk zelf in een gevangenis en weet hoe FAKKIN krom het soms is.

Dat snap ik, maar leg dat maar eens uit aan de gemiddelde Belg/Nederlander die zich stierlijk verveelt en elke dag enkele uren pulp-tv kijkt met een zak chips in de hand en shit for brains. Daarom moet op dat moment maar iemand opstaan om te zeggen dat die ****er maar in zn hotelkamertje mag kijken imo. Sommige dingen vragen gewoon om problemen; We hebben ons hier in België al genoeg belachelijk gemaakt met dergelijke blunders, bananenland zijn we. In België lekt al die shit dan nog eens razendsnel uit ook.

Men hoeft btw geen genie te zijn om door te hebben dat dit nogal wat wilde reacties uit zou lokken bij de bevolking. Als niemand er nu een **** om zou geven dan zou hij van mij ook wel lekker mee mogen hoor, hij zal sowieso nog wel effe zitten.

ze moesten die kerel levend koken totdat het vlees van zijn botten valt

Terug
Naar boven