MuscleMeat

Mortal Kombat Rebirth

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Laatst bewerkt:
Was van wat ik had begrepen een pilot om Warner Bros warm te maken om een nieuwe film te maken.

Gadvedamme die is vies goed !!:eek::eek:

Ziet er weer zo'n typische B-film uit. Als dit scenes zijn uit de nieuwe film (als die er al komt) ben ik zeker niet onder de indruk. Het voelt eigenlijk meer aan als de trailer van een nieuwe serie.

Whaha ja ik had ook niet echt verwacht dat een een Mortal Kombat zou komen met Morgan Freeman als Bax, Brat Pitt als Johnny Cage en Anthony Hopkins als Sub Zero.

Obviously geen mortal kombat fan. Sowieso ziet dit er al beter uit dan dragonball en streetfighter:D

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Whaha ja ik had ook niet echt verwacht dat een een Mortal Kombat zou komen met Morgan Freeman als Bax, Brat Pitt als Johnny Cage en Anthony Hopkins als Sub Zero.
Dat zou ik nie eens wille zien, brad pitt is b*ch boy numero 1:o

ze hadden het beter bij de game kunnen laten vind ik.

what the ****.... dit ziet er zoveel vetter uit dan die gare films van mk die ze tot op heden gemaakt hebben :roflol:

Omg mortal kombat film :roflol: Die vorige (Was er toch maar 1?) was ook al zo k*t :roflol:

Omg mortal kombat film :roflol: Die vorige (Was er toch maar 1?) was ook al zo k*t :roflol:

Waren 2 hollywood films. Een serie gebaseerd op Kung Lao(allereerste winnaar van MK tournament). Anime serie + anime films als ik het goed heb. Er is in ieder geval al genoeg aan die franchise verdiend. ;)

Een indische chirurg zuigt op zijn werk, word daardoor pissed off, verminkt zichzelf, noemt zichzelf Baraka en wordt daardoor ineens een van de beste MMA vechter ter wereld.

Waarom ben ik nooit op dit idee gekomen.

De eerste was goed.

Terug
Naar boven