AndroidHealthClinic

Moslims krijgen hun eigen mobieltje.

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
* Het Tilburgse bedrijf Masira gaat een mobieltje speciaal voor moslims op de Nederlandse markt brengen. De gsm Ilkone i800 geeft onder meer aan waar Mekka ligt. Ook staat er de complete tekst van de Koran op. Als het tijd is om te bidden, gaat een alarm af. Het mobieltje springt dan ook automatisch op de tril-stand, zodat hij niet hoorbaar afgaat tijdens het bidden.

Do i need to say more? :rolleyes:

En optioneel is zeker een accu met een bom erin?

Allah uh Akbar !

• Topic Starter Topic Starter
Zal waarschijnlijk ook wel uitgebracht worden met bijbehorend frontje in uzi of handgranaat print.

misselijk wordt je ervan

Waar kan ik mijn anti-moslim telefoon kopen? Dat ie herrie begint te maken als er een moslim binnen een straal van een meter van mij vandaan is...

In Irak al een grote hit er is zelfs gelijk al een hoesje gemaakt voor het toestel!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook is er een kindvriendelijke versie van deze telefoon alleen deze is niet draadloos!

Ik weet nog wel hoe blij ik was met mijn eerste mobieltje :D

*Dit bericht is just 4 de fun dus neem het niet al te serieus!

dj_phreak zei:
Mannen in witte lakens die een klein kind over de bol aaien... Is dit de pedofiele tak van de KKK?

Ik zie geen witte puntmutsen!
En het is een kind van Buitenlandse afkomst denk het dus niet!

Trouwens wel dom dat ze groene zweetbanden dragen over hun koppie zou het zo zweten dan in zo'n pak? :D

[joke]

NU online te bestellen via Stormfront.org:

De Hitler HandHeld!

- geeft altijd de richting naar Auschwitz aan!
- bevat de complete NS dienstregeling!
- diverse ringtones GRATIS!!! (waaronder de bestseller "sissende gasleiding"!)

Verkrijgbaar in slechts 1 kleur: WIT! Want andere kleuren zijn nu eenmaal inferieur!

[/joke]

Sukkels :mad:

:grumble: :grumble:

:finger: :finger: :finger: :finger:

:splat: :splat: :splat: :splat: :splat: :splat:

Laatst bewerkt:
Whahah ik vind het wel lachen, zeker omdat ik vandaag in de krant las dat er steeds meer virussen op mobieltjes komen. Ik zit nu dus te wachten op de eerste grappenmaker die een virus voor de moslim telefoon maakt. Mekka de andere kant op laat wijzen ofzo. Zie je ze al allemaal zitten met het gezicht naar de efteling.. :D

Eh ik wil jullie pret niet verstoren, maar nog nooit van het vrouwenmobieltje gehoord zeker? Glimmend met strass steentjes, calorielijst, cyclus-bijhou-gedoe en meer handige functies voor de moderne vrouw van nu. :cool: Of nog zo'n geweldige hit: de peutermobieltjes.
Je kunt lullen wat je wilt maar de Moslims vormen nu eenmaal ook een markt.

Vraag me af of er op de vrouwenmobiel een speciale trilfunctie zit :D

rare shit, maar vind het wél een orgineel idee

voor de mensen die geërgerd reageren: ik vraag me af waarop jullie reageren. Op de grappen of het originele bericht?

Ik vind de grappen wel lollig!

Hier is dan ook een wigger/n*gger telefoon extra bling bling man!

ReyMysterio zei:
Trouwens wel dom dat ze groene zweetbanden dragen over hun koppie zou het zo zweten dan in zo'n pak? :D

Daar staat hun naam op, anders weten ze niet wie wie is als er weer een ontploft is :D

stel je voor je steelt het van zo een moslim .
je geeft het aan je zoontje en ineens om 2.AM hoor je een knal :(

Terug
Naar boven