tlb
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deels mee eens.
Toewijding is wat er voor zorgt dat je long-term doelen behaald.
Echter is het zo dat iedereen soms wel een dipje heeft en een kleine push nodig heeft.
Je komt op een dinsdagavond thuis na een stressvolle werkdag, je bent moe en hebt even geen zin meer.. Op dat moment kan een hypende motivatie video echt wonderen doen, waarna je weer vol energie zit en toch maar naar de gym gaat.
Elliot gaat er hier van uit dat er met motivatie bedoelt wordt dat je het zou gebruiken voor de lange termijn, dat is 'bullshit' inderdaad en gaat niet werken. Maar op korte termijnen (voor een workout bijvoorbeeld) kan het echt heel nuttig zijn.
Je bent 16, waar ben je in hemelsnaam moe van?
Heb eigenlijk nog nooit een filmpje hoeven kijken om me naar de gym te krijgen. Als je geen zin hebt, dan ga je toch niet?
Heb eigenlijk nog nooit een filmpje hoeven kijken om me naar de gym te krijgen. Als je geen zin hebt, dan ga je toch niet?
Meestal neem ik na een lange werkdag Pre-Workout, moet zeggen dat het me helemaal weer op pept en zin krijg om te gaan trainen ^^

Dat is de redbull generatie, die hebben ook pre workout en dat soort toestanden nodig.
K*tgeneratieDit!!
Naar de gym gaan is heerlijk, lekker ff uurtje alles geven en voldaan weer naar huis.
Snap niet dat mensen zich moeten motiveren om zich daartoe te zetten, dan doe je iets met tegenzin lijkt wel, doe het dan gewoon niet of ga inderdaad niet.
Kijk dit soort filmpjes soms na het trainen met een bord eten lekker op de bank.
Ja idd, en dan verbaas je je over het aanstellerige gedrag van die mafkees zeker? Hoe debiel moet je zijn als je zo vol van jezelf bent dat je uren vol met onzinverhalen plaatst op youtube.
maar laatste jaar is hij inderdaad best vol van zichzelf dat vind ik ook minder.Prik door de eigenaardigheden heen (wie heeft die niet?) en dan merk je dat EH imo veel zinnige zaken roept...