Fitness Seller

Mp3 speler voor om je arm?

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ik ben zelf een groot voorstander van muziek tijdens trainingen. Wat ik wel haat is dat de kabels vaak helemaal door mijn kleren lopen , voordat die oordopjes in mijn oren komen.

Ik had een keer gezien dat er een soort banden/mp3 spelers zijn die je om je arm ( bicep ) kan vastmaken?

Karma voor degene die mij een mooi linkje kan geven!

Thanks!

:thumbs:

ik klem em altijd tussen de voorste en laterale kop van mn schouderspier :D

blijven die dopjes goed in jullie oren zitten? Ik vond het maar wat irritant om met zo'n ding te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
thanks buddy! Maar wat een koelkast armbanden! Moet toch vast wel iets simpelers zijn! Mijn schooltas is nog kleiner :D

kun je niet zo'n mp3 spelertje kopen die je om je nek hangt? die heb ik en ik vind het superhandig om te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
koop een gsm met bluetooth die mp3s kan spelen en een wireless headset die bluetooth aankan,

kost wel wat :p

Ik heb mijn Ipod altijd aan mijn broek vast met een speciale bescherm hoes. Werkt goed! Verder kun je misshien een draadloze koptelefoon aanschaffen met een signal transmitter die je in je mp3 speler plugt

Wireless is idd de beste optie....;)

traint dat niet onwijs verrot met zo'n ding om je arm?

traint dat niet onwijs verrot met zo'n ding om je arm?

Lijkt mij wel...Al die attributen belemmeren de boel...Ik heb muziek tijdens het trainen al opgegeven...Vooral omdat er in de Gym al muziek is, dan is het jou koptelefoon tegen de stereo...Resultaat is een mix van radio en jou muziek, oftewel hoofdpijn...

Niet als je fatsoenlijke oordopjes koopt, Sennheiser heeft goeie in-ear dopjes. Je merkt dan echt niets van omgevingsgeluid, hoe hard de muziek in de gym dan ook staat. Ik raak dan zo lekker in een bepaalde 'zone'.

Let je even niet op tijdens een setjes curls....krak tussen je biceps!

Layne Norton traint ook regelmatig zo.

Terug
Naar boven