MuscleMeat

MP3 Speler vraag

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Ik ga deze zomer naar Amerika, nu word het wel eens tijd voor een goede MP3 speler dacht ik.
Ik heb nu een redelijk dure koptelefoon waar lekker geluid uit komt, maar geen bijpassende mp3speler, zit nog steeds met een discman.
Daar moet deze zomer verandering in komen, alleen weet ik bij god niet welke ik moet kopen. Een eis voor de mp3speler is dat ie 80gb of groter is. Maar hij mag niet duurder zijn dan 350dollar. Een eis is ook dat ie een goede mediabibliotheek heeft en dat zoeken zo gepiept is. Videoplayer is niet belangrijk, mag maar hoeft zeker niet.
Wie heeft er tips waarvoor ik moet kijken? Misschien iemand een site van een amerikaanse winkel, ik kom in de volgende steden: LA, San Fransico, Las Vegas, dus de winkel moet daar wel gevestigd zijn ;):)

Bedankt! Karma spreekt voor zich ;)

stap es een radioshack of zo binnen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok ga ik ff googlen, tanx :)

Edit: Ze hebben daar alleen de Ipod 80gb 350dollar, dus zou mooi uitkomen, maar heb liever wat meer geheugen voor dat geld, behalve als de kwaliteit van zowel apparaat en muziek achteruit gaat. Dat werken met Itunes vind ik ook niets. Toch bedankt!!

Gekke vraag mischien maar waarom in hemelsnaam minstens 80gb ?

Veel muziek.....;)

Ja ik heb ook een gigantische hoeveelheid mp3's. Toch heb ik meer dan voldoende aan de 6gb die ik in m'n mp3 speler heb zitten.

Volgens mij is Apple de enige met een 80gb speler. Je hebt nog apparaten van Archos, maar die zijn een stuk groter en meer gericht op video.

Ik vind het gewoon k*t als je dan net een nummer wil draaien dat er niet tussen staat, het liefst zet ik hem op shuffle en hoor dat lekker elke dag een ander nummer. Anders moet je steeds kiezen: "Zet ik deze CD erop of die andere?". Die keuze wil ik niet moeten maken.

8000 nummers als je uitgaat van behoorlijk hoge kwaliteits VBR MP3's, meer dan het dubbele als je uitgaat van nog steeds goede kwaliteit MP3's.

8000x3 minuten = 24.000 minuten = 16,6 dagen non-stop muziek. Als je een paar uur per dag luistert is dat dus genoeg voor vele maanden.

Heb zelf 30 Gb, meer dan genoeg eigenlijk.

weet iemand nog goeie plek voor el cheapo ipod shuffles? :p

Ik vind het gewoon k*t als je dan net een nummer wil draaien dat er niet tussen staat, het liefst zet ik hem op shuffle en hoor dat lekker elke dag een ander nummer. Anders moet je steeds kiezen: "Zet ik deze CD erop of die andere?". Die keuze wil ik niet moeten maken.
ehm, dat kan gewoon met je ipod hoor, shuffle nummers, shuffled ie alle nr's iig bij mijn mini kan dat, verder als je wat handigheid ontwikkelt met itunes en slimme afspeellijsten kun je ook een hoop.

Bij mij zijn die nummers meestal 6-10mb, elektro/house e.d. nummers zijn ook vaak lang.
Volgens Winamp Media Library heb ik nu 52 dagen muziek non-stop. ongeveer 100gb, maar ongeveer 20 daarvan wil ik niet op me MP3, dat is dan b.v. oudere r&B en rap of muziek wat meer voor thuis is in de avond dan overdag. Daarom wil ik toch wel die 80gb speler.

ehm, dat kan gewoon met je ipod hoor, shuffle nummers, shuffled ie alle nr's iig bij mijn mini kan dat, verder als je wat handigheid ontwikkelt met itunes en slimme afspeellijsten kun je ook een hoop.

Ok chill dat ie op shuffle kan :):cool:
Maarja dan zit je nog steeds met je ruimte tekort. Heb toch liever teveel dan te weinig.

Ok chill dat ie op shuffle kan :):cool:
Maarja dan zit je nog steeds met je ruimte tekort. Heb toch liever teveel dan te weinig.

volgens mij hebben de meeste mp3 spelers wel een shuffle mode heb zelf namelijk een cheap ding van het kruidvat ofzo en daarmee kan het ook

80Gb keuze houdt dus gewoon Ipod in.

Ok, ga ik me daarop oriënteren. Kijken of ze daar nog ergens aanbiedingen hebben. Is het geluid een beetje respectabel uit dat ding? Of zijn er kwalitatief veel betere MP3spelers van b.v. 60gb, dan ga ik misschien nog er even over denken, want voor 350dollar wil ik wel een beetje goed geluid eruit krijgen.

Beetje rondgezocht, maar krijg de indruk dat er best een goed geluid uit die ie-pot komt.

Terug
Naar boven