Fitness Seller

Mp3 speler wordt niet meer herkent door pc

Til

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heb een Olympus mr:100 mp3-speler, echter sinds enige tijd herkent mijn pc de mp-3 niet meer. Dit terwijl de mp-3 zelf wel aangeeft verbinding te hebben.
Heeft dit misschien te maken met poorten of iets dergelijks? Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt, Til

Toevallig besturingssoftware van je mp3 speler zelf verwijderd?

Heb ik met m'n creative zen gehad, valt niets meer mee te doen dan behalve te gebruiken als soort van externe harddisk.. Je krijgt namelijk zonder die software ook met geen mogelijkheid nieuwe software op dat ding.

• Topic Starter Topic Starter
Toevallig besturingssoftware van je mp3 speler zelf verwijderd?

Heb ik met m'n creative zen gehad, valt niets meer mee te doen dan behalve te gebruiken als soort van externe harddisk.. Je krijgt namelijk zonder die software ook met geen mogelijkheid nieuwe software op dat ding.

Nou de bijgeleverde software staat nog wel op m'n pc, als ik op deze computer klik wordt hij inderdaad aangegeven als een verwisselbare schijf. Als ik er op die manier muziek opzet wordt het inderdaad niet herkent door de speler.
Zal het misschien opgelost kunnen worden door het hele programma te verwijderen, een 'uninstall' functie zit er niet bij. En ik zal alles weer moeten ordenen. Of zijn er misschien nog andere oplossingen?

Ik heb destijds heel m'n mp3 speler geflashed waardoor die niet meer toegankelijk werd als mp3 speler zijnde.. Volgens de Creative forums is hier geen oplossing voor behalve terug sturen naar de fabrikant met een begeleidende brief. Mischien dat het bij jou beter is geregeld als het al hetzelfde probleem is.

Ik was het zo zat dat ik maar een i-pod heb aangeschaft :p

Heel soms kan Windows wel eens lopen stressen met zijn USB controllers. ..

Via apparaatbeheer alles weg gooien en dan opnieuw laten installen kan vaak helpen

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu op school dus kan het nu niet oplossen, heb wat teruggekregen van de olympus klantenservice:

dank voor uw mail.
In C\Programm Files\OLYMPUS\mtrip\bin verander de bestandsnaam
"DeviceAccess.dll" in bijv. "$DeviceAccess.dll" en copier de bijlage.
Niet herschrijven.

Ga het straks als ik thuis ben proberen, ben benieuwd

Terug
Naar boven