AndroidHealthClinic

mp3 werkt op pc, niet op autoradio/mp3-speler?

Rakward

Born to lose. Live to win
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
58
Lengte
1m68
Massa
86kg
Ik heb dus laatst een album gedownload dat perfect werkt op men computer(winamp) als ik het wil afspelen, maar kopieer ik de songs echter naar men mp3-speler of een usb-stick voor in men autoradio, dan werken ze niet. Alle 2 herkennen de liedjes wel maar ze worden meteen geskipt alsof ze 0 sec lang zijn ofzo.

Iemand enig idee hoe dit kan? Het zijn gewoon .mp3 bestanden, geen speciale chars erin en de id3 tags kloppen ook enzo.

Album is trouwens Asylum van Disturbed. Moest ik het echt niet vinden, kan ik hem wel rippen(heb hem orgineel gekocht omdat ik hem goed vond) maar toch wil ik graag weten waar dit aan ligt, ook voor in de toekomst.

Dit probleem heb ik dus ook, normale cd's geen probleem.. Maar mp3's heb ik op elke mogelijke manier al geprobeerd en het word wel afgespeeld maar er zijn telkes stukken van 5secs uit het liedje geknipt percies... als iemand weet hoe dit komt...

Welke mp3 speler heb je? ik had er eerst 1 waarbij je intro modus kon inschakelen en kon je maar 10 sec naar een nummer luisteren

Terug
Naar boven