MuscleMeat

Mp3!

Ummelke

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
53
Lengte
1m80
Massa
99kg
Ik zoek een nieuwe MP3 speler met het belangrijkste... een goede sound! Kunnen jullie me een aanraden? Maximaal 150 euro wil uitgeven.

Daanke.

ipod? :p

Hangt sound niet meer af van de oortjes?

Na das mooi ik ben NU ook op zoek,
was al bij de bazaar geweest maar meh.....

Ik geef niet meer dan 100Euro uit...

samsung q3, had eerst de q1 dan de q2 en nu de q3 :)
niet kapot te krijgen en ni duur

ik zou ook voor een ipod gaan en dan samen met goede oordoppen of koptelefoon

voor 9 euro heb je een sweex mp3, wat boeit het nou wat voor mp3 je hebt?.. het gaat 70% om de oortjes die je gebruikt, en wat moet je met zo'n duur ding.

voor 9 euro heb je een sweex mp3, wat boeit het nou wat voor mp3 je hebt?.. het gaat 70% om de oortjes die je gebruikt, en wat moet je met zo'n duur ding.
512Mb opslag zeker ?
moet minimaal 4gig zijn , persoonlijk gezien....

en het mag wel een paar maandjes mee gaan , vind sweex nou niet het merk dat dat je die garantie geeft...

Ik gebruik mijn nokia telefoon als mp3-speler.

(en ik heb nog eentje van 10 euro of zo voor in de gym. Wat daarbij wel een probleem is is dat de batterij-tijd beperkt is van die goedkope dingen. Nu train ik toch geen 4 uur, maar ik heb wel eens langer hard gelopen en dan wordt dat wel een probleem (echter niet met mijn telefoon, die doet het gelukkig wat langer :-))

Cowon mp3 spelers hoor ik altijd goede dingen over, maar die zijn wel wat duurder dan 150€.

512Mb opslag zeker ?
moet minimaal 4gig zijn , persoonlijk gezien....

en het mag wel een paar maandjes mee gaan , vind sweex nou niet het merk dat dat je die garantie geeft...

2g is het, opzich voor mij meer als genoeg. Hij gaat al zo'n 7 maanden mee, en komt prima geluid uit voor alleen in de gym. heb mijn iphone in-ear dopjes gebruikt.

maar kwa merk ligt sweex wel ergens onderaan idd.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie, maar ben toch tegen mn principes ingegaan.

Heb me de ipod shuffle gehaald. Maar 50 euri en de sound is zeer goed.

sansa clip....

Terug
Naar boven