AndroidHealthClinic

mp3's van BPM studio muziek computer afhalen

bartp

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
2
Ik ken de eigenaar van een coffeeshop en die heeft een muziek-abonnement voor zo'n BPM studio muziek computer. Opzich staat daar heel veel muziek op die ik graag zou willen hebben.

Ik vraag me af of ik daar de muziek vanaf zou kunnen halen... ?

Zo ja zijn die nummers beveiligd? Of zijn er nog andere problemen...

Bvd.

Ik heb op m'n werk een Alcas muziekcomputer staan, en die schijnt beveiligd te zijn, zodat als je een andere bron erop aansluit, en wat gaat kopieren, dat ie dan automatisch de harddisk formateert.

Of dat echt waar is, en hoe die precies beveiligd is weet ik niet, ga het ook maar niet proberen, want het kost je ook aardig wat, als je wat verkloot :D

• Topic Starter Topic Starter
Apenootje zei:
Ik heb op m'n werk een Alcas muziekcomputer staan, en die schijnt beveiligd te zijn, zodat als je een andere bron erop aansluit, en wat gaat kopieren, dat ie dan automatisch de harddisk formateert.

Of dat echt waar is, en hoe die precies beveiligd is weet ik niet, ga het ook maar niet proberen, want het kost je ook aardig wat, als je wat verkloot :D
Aan het verhuur bedrijf vragen is ook weer zoiets... ;)

Ik zat te denken harddisk eruit halen en dan in eigen computer stoppen en alles kopieeren. Zou dat gaan als er een andere OS op draait dan windows....?

bartp zei:
Ik zat te denken harddisk eruit halen en dan in eigen computer stoppen en alles kopieeren. Zou dat gaan als er een andere OS op draait dan windows....?

Als je nu gewoon met ERD commander opstart (meestal hebben deze machines gewoon een CD romspeler) kan je er een USB harde schijf aanhangen en als het goed is alles kopieren wat je leuk lijkt!

laat het even weten of het lukt.

ik weet wel dat je zelf ook muziek zoals mp3's der in kan zetten bij bmp.

Dus zou zeggen probeer het eens met een brandertje brand alles op cd/dvd
en ga dan thuis met dat cdtje experiementeren

maar dat van alcas klopt.

Men oom heeft een boel van die cd's ligge maar kan ze echt niet openen ???

zo vaag gecodeerd is dat.

Bij BPM maken ze gebruik van "gewone" mp3's of wma's deze zijn niet beveiligd en kun je zo kopieren.

Ok, thnx!

Morgen ff langs gaan denk ik... :)

Terug
Naar boven