MuscleMeat

Verkocht MPF Halterbank

LaRooy

Novice
Waardering
0
Ik heb een halterbank te koop van het merk MPF.
De ervaren trainers bedanken hier liever voor. Ik heb uiteindelijk na lange tijd niet voor niets gekozen voor een los bankje en 2 losse haltersteunen, maar voor de beginnende trainer is het toch een goed degelijk bankje. Ondanks veelvuldig gebruik verkeerd het bankje nog steeds in topconditie en zijn er nauwelijks gebruiksporen.

Er zitten ook nog 2 toevoegingen bij. Één om pecdeck oefeningen te doen en één voor de been oefeningen. Maar dat ding om pecdeck oefeningen te doen is wel rotzooi. Beter monteer je dat ding er niet aan en gebruik je gewoon dumbbells. Eerlijk is eerlijk. Het stuk voor de been oefeningen daar heb ik geen kritiek op. Daarmee kun je goed overweg.

Voor honderd euro of voor een degelijk squatrekje doe ik em weg. Krijg je van mij ook nog een kopje koffie cadeau, of een blikje tonijn.
Voor minder gaat ie de deur niet uit omdat zo`n bankje nieuw al gauw tegen of zelfs over de 150,- euro kost en het bankje staat mij niet in de weg. Ik heb alle tijd. ;)

Ik zoek tevens ook nog een standaard/rek om mijn schijven aan op te hangen/op te bergen. In ruil voor dat, valt er ook nog te onderhandelen.

Foto`s:

j16pfn.jpg

ekksj.jpg

Indien interesse. Stuur maar een mailtje naar larooy@live.nl

is een zeer degelijk bankje....

Viervoudig verstelbaar ruggedeelte

1.Rechtop voor schouders
2.Schuinomhoog voor bovenkant borst
3.Vlak voor borst
4.Schuin naar beneden voor onderkant borst

Nieuw kosten ze rond de 200 euro.

Succes met je verkoop.

Ziet er zeer degelijk uit ja! Waar woon je?

• Topic Starter Topic Starter
Bankje is inmiddels verkocht en zojuist opgehaald.

Terug
Naar boven