MuscleMeat

mr perfect

deze flex wheeler had eigenlijk ook mr olypmia moeten worden !!! :woot:
kijk naar zijn detail in zijn rug, die smalle taile + benen... unberdefenitie. :eek:

hij ownt jay en ronnie ! veel mooier gewoon maar dat is mijn mening... ;)

Het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van deze Titel was toevallig Flex Wheeler.:)

super smalle taile echt mooi zie je niet vaak meer

Gaaf filmpje :D

Ik dacht aan Kevin Levrone toen ik de titel zag.

Flex is erg goed, maar niet perfect. ;)

Hey ik ga naar boven aan mijn gewichten trekken en duwen en gooien .. ben het nu zat ....
Wat een lichaam zeg .......wauw:rolleyes:

Ik dacht aan Kevin Levrone toen ik de titel zag.

Flex is erg goed, maar niet perfect. ;)

vertel is waar zijn zwakke punten liggen dan?

Ik vind de man een ongekende seperatie en definitie hebben evenals symmetrie. Inderdaad een mr. perfect zoals de topicstarter al zei.

Op 1:30-1:31 lijkt het wel of hij bijna valt, :) maar mooie fysiek idd

Prachtig is dit!! Soms zoals een robot haha

hij is echt wel mr ****ing perfect

Perfect inderdaad.

Flex was hier op z'n zwaarst, 247lbs geloof ik.

Ik vond em altijd nog beter in de periode 1992-1996, de periode voor z'n schouders met esiclene. Eigenlijk de periode 1992-1993 was ie goed, daarna 'groeide' opeens z'n kuiten (kuitimplanten misschien.. maar Flex bewees met röntgen foto geloof ik dat er niks in zat..)

Flex was hier op z'n zwaarst, 247lbs geloof ik.

Ik vond em altijd nog beter in de periode 1992-1996, de periode voor z'n schouders met esiclene. Eigenlijk de periode 1992-1993 was ie goed, daarna 'groeide' opeens z'n kuiten (kuitimplanten misschien.. maar Flex bewees met röntgen foto geloof ik dat er niks in zat..)

Vind 93 en 99 zijn beste shape. Periode 92-96 heeft hij ook een tijd ondermaats op podium gestaan. Dit in verband met zijn autoongeluk. Vooral 94-95 haalde hij net het niveau van 93

Ontopic: Flex is Mr Perfect ja. Gevolgd door Kevin Levrone

prachtig vind ik zijn lichaamsbouw!
Had toch ooit eens Mr O moeten geweest zijn. Evenals Kevin en Shawn

whoa zijn spriet :o alleen het liedje had beter gekund imo

Heb laatst Kevin ontmoet, echt een super aardige man. En hij had werkelijk een wereld fysiek. Hij is nu een stukje kleiner maar ziet er wel weer erg goed (lekker hahaha) uit.
En even een nieuwtje hij zit nu bij de laatste selectie voor de terminator 4 film. Hij, the Rock en Vin Diesel zijn nu nog in de race.

ik zou tege hem zegge: GA MET JE KONT OP HET MR O. PODIUM STAAN GEK!

Terug
Naar boven