AndroidHealthClinic

msn live...

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hoi ik heb sinds kort msn live...nu elke keer ik iemand toevoeg...of hij of zij voegt mij toe dan krijg ik die niet online te zien...

heeft iemand een reden of oplossing?

heb je msn groepen aangemaakt ?

welk os draai je ?
waar staat de nieuwe contact dan? in overige, niet msn contact of in een eigen groep ?

en klik eens op "bestand" -> "contactpersonen" -> "contactpersonen filteren" kijk eens of je niet per ongeluk een filter hebt aangezet

Maat van me had dat ook al.

En uninstalleren werkte ook al niet super.

Ik zou gewoon 7.5 blijven gebruiken.

werkt bij mij goed, ok hier en daar moest ik wel even wat peuteren.. maar werkt goed.

Dat heb ik ook, is zwaar klote. Sinds ik UDnP in m'n router aan heb gezet gaat het een stuk beter. Aanmelden duurde soms ook 5 minuten ofzo. Volgens mij gebruikt msn bepaalde poorten die dichtzitten, want file transfer enzo ging ook super traag. Als je UDnP niet aan kan zetten en niet weet hoe het werkt om poorten open te zetten, zou ik gewoon terug gaan naar versie 7.

The Rock zei:
Dat heb ik ook, is zwaar klote. Sinds ik UDnP in m'n router aan heb gezet gaat het een stuk beter. Aanmelden duurde soms ook 5 minuten ofzo. Volgens mij gebruikt msn bepaalde poorten die dichtzitten, want file transfer enzo ging ook super traag. Als je UDnP niet aan kan zetten en niet weet hoe het werkt om poorten open te zetten, zou ik gewoon terug gaan naar versie 7.

UDnP hoeft niet per se.

msn poorten :

Code:
Protocol      Startport    Endport   
TCP            6901          6901 
TCP            6891          6891 
TCP            1863          1863 
UDP            1863          1863 
UDP            6901          6901 
UDP            6891          6891

ik heb zelf gewoon poort 6891 t/m 6901 opengezet voor zowel TCP als UDP en daarbij poort 1863 UDP/TCP.

dan hoef ik maar 2 entry's aan te makne op de router.

• Topic Starter Topic Starter
tnx voor de moeite sinlath,kheb et opgelost,kben gewoon teruggegaan naar msn 7...nog steed de beste...

bij mij werkt ie ook goed was ook ff in het beginnen uitzoeken

gewoon eve wachten tot dat de beta voorbij is

is wel een mooie messenger , maar voor die echte msn 8.0 zal je meote betalen dnek ik ...

wim1988 zei:
gewoon eve wachten tot dat de beta voorbij is

is wel een mooie messenger , maar voor die echte msn 8.0 zal je meote betalen dnek ik ...

het eerste stuk software waar ik voor ga betalen moet nog uitgevonden worden.

en ik bezit ongeveer 2 TB aan software ;)

Sinlath zei:
UDnP hoeft niet per se.

msn poorten :

Code:
Protocol      Startport    Endport   
TCP            6901          6901 
TCP            6891          6891 
TCP            1863          1863 
UDP            1863          1863 
UDP            6901          6901 
UDP            6891          6891

ik heb zelf gewoon poort 6891 t/m 6901 opengezet voor zowel TCP als UDP en daarbij poort 1863 UDP/TCP.

dan hoef ik maar 2 entry's aan te makne op de router.

Tuurlijk, UDnP hoeft niet perse, maar ik weet niet hoeveel verstand de TS van routers e.d. heeft, en dan is het makkelijker om te zeggen dat UDnP aan moet dan uit gaan leggen welke poorten hij open moet gaan zetten ;)

Terug
Naar boven