AndroidHealthClinic

MSN messenger 8.0 BETA

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Ik zit nog steeds op 4.7 en bevalt me prima. Al die onzin erbij is alleen maar voor breezers weggelegd

:meal: breezers :D

is t wat? dat 8.0?

gooi ff op rapidshare dan gap :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik probeerde hem net door te mailen aan een maat van me, maar het lijkt erop dat de autorisatie aan mijn gebruikersnaam is verbonden ofzo, we zijn aa het kijken hoe we dit kunnen omzeilen.

maat van mij heeft em nu een weekje ofzo... vind het nieuwe "shared-folder" systeem wel aardig (op iemand anders zijn computer in zijn ontvangen bestanden kunnen kijken en downloaden met toestemming van de ander). wel jammer dat hij zo belastend is voor me oude pctje :(

hoppa delen maar.

Ik eet breezers als ontbijt

[Link niet meer beschikbaar]

zou moeten werken... ik kom alleen niet ingelogd :(

prophet- zei:
maat van mij heeft em nu een weekje ofzo... vind het nieuwe "shared-folder" systeem wel aardig (op iemand anders zijn computer in zijn ontvangen bestanden kunnen kijken en downloaden met toestemming van de ander). wel jammer dat hij zo belastend is voor me oude pctje :(

Hmmz..lekker anderen naar de naaktfoto's laten kijken die je vriendin je heeft toegestuurd :cool:

Niet echt handige functie denks :D

ik geraak ook niet ingelogd.............iemand een oplossing, patch werkt dus niet!

Links laten liggen, wat een k*tversie is dat zeg! Basis dingen als status erg onduidelijk en tis nog best zwaar application.

Ik heb hier die beta + de spullen om hem werkend te maken. Ik zal het even uploaden ;)

en daar is het [Link niet meer beschikbaar]

text bestandje lezen en doen

en lukt het dames ;)

:p .................ik heb er al geen zin meer in............

ben een kip aan het schoonmaken, marineren en ga het zo bakken:D

stuk lekkerder dan me bezig houden met de zoveelste beta............:p

Hij bevalt me prima, aleen zie ik niet echt revolutionaire veranderingen.

Terug
Naar boven