Fitness Seller

MSN messenger checker

ik krijg ook regelmatig dit soort mailtjes...

wat ik niet begrijp, waarom wil iedereen altijd weten wie hem geblokt heeft in msn ???

• Topic Starter Topic Starter
hm ik heb geen bloks zo te zien, maar als je ze wilt zien (als ze bloks hebt) moet je er voor dokken

Dit soort progjes werken niet kijk maar uit met die troep voor hetzelfde geld is het een keylogger.

Ik heb liever dat ze me blokken....wordt het rustig

Dit controleerd wel als iemand jou heeft geblokt, maar jou contactpersonen worden meteen gescand en krijgen dus die mail. daarom moet je dus ook je wachtwoord opgeven.

Want, wat moeten hun met de inloggegevens van 100e zo niet 1000e msn adresse ;)

Ik snap niet dat je eerste je inloggegevens prijs gaat geven, vervolgens gaat dokken en vervolgens je complete lijst met contacten lastig valt enkel om uit te vinden of iemand je geblockt heeft.
interesseert me trouwens zo ie zo niet als iemand me blockt....

Ik krijg ook regelmatig die mailtjes. Gaan ongelezen weer weg. Oppleuren met die zooi

Rommel is het, de blockcheckerz

Kunnen ze niet iets verzinnen, waar ik mijn "geblokkeerden"-lijst mee leeg kan maken?
Ik weet niet hoe het kan, maar mijn "geblokkeerden"-kijst staat regelmatig vol, omdat ik het gros er niet van kan verwijderen.:mad:

:dunno:

maar ehm ik weet wel dat iedereen die in je lijst staan dus het mailtje krijgen dat je gechecked hebt. niet zo erg omdat zij toch niet geblokt staan maar goed

Een site waar je je password moet geven, does not ring a bell? :rolleyes:

daarom heb ik het ook eerst met een oude account gedaan maar er gebeurd niks mee hoor :p

Tot er weer een bericht komt dat talloze accounts zijn gekraakt, het is gewoon niet aan te raden om je accountgegevens te delen met anderen.

MSN=zuigende troep

en als je dan toch perse wilt weten of iemand jou geblocked heeft dan kun je het beste messenger discovery downloaden. Werkt redelijk perfect..:D

Misschien niet zo irritant doen, dan hoeven ze je niet te blokken.. ;)

Terug
Naar boven