AndroidHealthClinic

msn vraagje

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
hallo allemaal...

Ik zit even met het volgende..

Heb nu tot twee keer toe gehad dat ik op msn zat en dat er zomaar iemand uit de lucht kwam vallen en tegen me begon te praten.
Diegene stond niet in mijn lijst en ik heb van beiden ook nooit geen bericht gezien waarin stond of ik ze wilde accepteren in mijn lijst of niet.
De eerste keer was toevallig een mooie dame:D
Alleen de tweede keer was het 1 of andere achterlijke lonsdale-nazi :mad:

Zijn er nog meer mensen die last hebben van mensen die uit het niets beginnen te praten op msn.?
Of weet iemand mischien hoe dit kan?

Groeten M.

je kan je msn "locken" door in de opties bij privacy naar je block lijst te gaan en daar "all other contacts" op je blocklist te zetten. Dan zal dit nooit meer gebeuren.

Dan kunnen namelijk alleen mensen jou online zien als je ze geaccepteerd hebt in je lijst anders is verder iedereen bijvoorbaat dus al automatisch geblocked snap je.

Idd, niks aan toe te voegen.

sjonge...ligt het nou aan mij..of lijkt delguy nu ook al op G*licious?

Tools --> Options --> Privacy --> selecteer 'Only people in my Allow List can see my status and send me messages'.

/edit:
Spuit 11 zie ik al. :D

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Tools --> Options --> Privacy --> selecteer 'Only people in my Allow List can see my status and send me messages'.

/edit:
Spuit 11 zie ik al. :D

Ok dit is dus een optie alleen heb jij ook een verklaring waarom als mensen mij toevoegen ik geen akkoord meer kan geven of weigeren..?

Normaal krijg je tog een bericht ervan als iemand je heeft toegevoegd ???

Infinity zei:
Ok dit is dus een optie alleen heb jij ook een verklaring waarom als mensen mij toevoegen ik geen akkoord meer kan geven of weigeren..?

Extra --> Opties --> Privacy --> selecteer " laat me weten als iemand mij wil toevoegen als contact persoon"

en zie net dat ik met een nederlandse versie werk :S beetje jammer.

Infinity zei:

Dat is de optie op diezelfde pagina; 'Alert me when.....'

• Topic Starter Topic Starter
ok thnx heb het aangevinkt over hey alert me when gebeuren:)

cool, ik heb je alvast toegevoegd, al ben ik niet vaak online op msn ( meestal zit mijn vrouw te chatten:D

@Delguy, wat heeft iedereen toch met die gunther gay face!!!!! argh !!!

Terug
Naar boven