AndroidHealthClinic

MT of Winny

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Ik wil 4 tot 6weken cutten voor mn clean bulk cycle.

Ik cut op: 500 sust en 800 mast.

Ik was al begonnen met mn clean bulk maar ben toch van gedachte veranderd en wil toch gaan cutten. Was anderhalve week begonnen dus zie het maar als een frontload haha.

Ik zit al op 80mg winny die afgelopen anderhalve week. Nu twijfel ik of ik daar op door ga of dat ik 4weken oral MT zal nemen.

Wat zou jullie keuze zijn?

Gr. Henk.

Voor beste effect/resultaat klinkt de MT aantrekkelijker... Maar ik heb geen recht van spreken met mijn kuurverleden ;) De MT zal voor mij pas over een paar jaartjes iets zijn om serieus over na te gaan denken..

Hoezo niet inject MT?

Wat wil je bereiken in je cut?

Ik zou 250 test 1000 mast en de winny uitnemen.
En dan gaan cleanbulken op tren.

Zou doorgaan met winny, zonde van die 1,5 week die je al gedaan hebt ermee.

Doe anders winny only, schijnt erg populair te zijn op dbb. :D

Maar dan wel HG he, anders valt je been eraf.

MT is sowieso lekker. Maar met winny op 80mg heb ik geen ervaring mee maar met die dosering zal het denk ik weinig onder doen voor MT.

doe dan dnp cycle voor je "cleanbulk"

• Topic Starter Topic Starter
Ja dnp met dit weer, asjeblieft niet haha.

Winny doorgaan

Je zet nu toch ook 500 sust en 800 mast? Dan blijf gewoon aan de winny's de komende tijd. Trainingsdagen op onderhoud en de rest 10% eronder? Schijnt goed te werken :P

Wat een voorstellen, DNP, tren. Ik zit aan de tren op het moment en zou het niemand aanraden in deze hitte. Gewoon lekker op winny houden, evt mast verhogen en test verlagen. Dus 250/1000 oid

zou het ook bij winny houden. heb een aantal weken geleden op 100mg gedaan en werd super hard! Ben deze week begonnen (lekker met dit weer) met MT, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Over een paar weken weet ik meer;)

ik zit er aan te denken om de MT 2 weken 2mg te doen, dan 2 weken niet, dan weer 2 weken wel.... maar dan maar op 2mg, en de 2 weken rust zijn om te kijken of de sides daardoor minder zijn. Neem er wel 50mg proviron bij om geen dip te krijgen

Terug
Naar boven