XXL Nutrition

muchomacho

lorenzo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Op je vorrige treat zit een slotje,dus doe ik het zo maar.Vraag aan je huisarts ventolin 400.Dit doe je voor het trainen waardoor je voldoende lucht hebt.

lorenzo zei:
Op je vorrige treat zit een slotje,dus doe ik het zo maar.Vraag aan je huisarts ventolin 400.Dit doe je voor het trainen waardoor je voldoende lucht hebt.

Thanks Lorenzo maar ik heb verschillende medicijnen gehad en helpt niet .(ik weet niet of ik die ventolin gehad hebt moet ik zegge )
Ik moet mezelf pushen om meer cardio te doen . Het is gewoon omdat me lichaam te snel zwaar werd .
Heb veel long onderzoeken gehad maar daar kwam uit dat ik goede longen en geen astma had .
Heb wel twee keer longonsteking gehad ,een keer na een kuur .
Het kan ook een gedeeltelijke spanningen zijn /stress .
Daarom dacht ik ook dat Sth ook meer de weerstand zal ondersteunen want daar staat het ook om bekent .STH doet natuurlijk veel meer dan alleen spieropbouw !
Ik gebruik Sth en AAS niet alleen voor het sporten er goed uit te zien maar ook om medische redenen .Ja AAS en STH is niet alleen voor BB :)) en dat wordt hier nog wel is vergeten .
Daarom heb ik ook de mazzel dat ik bij het ziekenhuis onder controlle sta .
En als een arts je iets verteld dan wil je het ook wel is van een ander horen .
Vandaar dat ik hier velen vragen heb gesteld maar daar werd ik gelijk door aangevallen . waar ik pissig om wordt omdat ik heus wel weet waar ik mee bezig ben !!!Ook al stel ik veel vragen .
Je wil altijd wel is zien hoe ander zijn reactie erop is .
Maar ik moet zeggen alles gaat weer lekker , na de griep heb ik nu weer drie dagen getraint en vandaag weer een lekker dagje rust :)
Dus Ik gaat eerst is even wat meer hardlopen )heb het al geprobeerd ,man wat was dat zwaar :)) geen conditie !! en voor de kuur had ik weinig last!
En alsik het dan nog beauwd heb dan zal ik de dokter is vragen of dat ventolin goed voor me is ,Maar thanks voor de tip !!

Heb inspanningsastma en gebruik daarvoor ventolin.Dat helpt.
Maar als ik kuur krijg ik een zwaar gevoel op mijn longen omdat mijn lichaam meer vocht ophoudt,en dit vocht concentreert zich ook in de longen.Daartegen helpt het ventolin-puffertje niet,want dat heeft geen invloed op het vocht,enkel op de beta2-adrenerge receptoren die zorgen voor een allergische reactie van de luchtwegen .
Van de reeds geprobeerde anabolen was winstrol het enige middel dat de longuithouding niet verminderde,daarom dat het ook zo populair is in uithoudingssporten.

borninawonder zei:
Heb inspanningsastma en gebruik daarvoor ventolin.Dat helpt.
Maar als ik kuur krijg ik een zwaar gevoel op mijn longen omdat mijn lichaam meer vocht ophoudt,en dit vocht concentreert zich ook in de longen.Daartegen helpt het ventolin-puffertje niet,want dat heeft geen invloed op het vocht,enkel op de beta2-adrenerge receptoren die zorgen voor een allergische reactie van de luchtwegen .
Van de reeds geprobeerde anabolen was winstrol het enige middel dat de longuithouding niet verminderde,daarom dat het ook zo populair is in uithoudingssporten.

Je legt precies goed uit wat ik voel ! ;)

Terug
Naar boven