lorenzo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Op je vorrige treat zit een slotje,dus doe ik het zo maar.Vraag aan je huisarts ventolin 400.Dit doe je voor het trainen waardoor je voldoende lucht hebt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lorenzo zei:Op je vorrige treat zit een slotje,dus doe ik het zo maar.Vraag aan je huisarts ventolin 400.Dit doe je voor het trainen waardoor je voldoende lucht hebt.
) en dat wordt hier nog wel is vergeten .
) geen conditie !! en voor de kuur had ik weinig last!borninawonder zei:Heb inspanningsastma en gebruik daarvoor ventolin.Dat helpt.
Maar als ik kuur krijg ik een zwaar gevoel op mijn longen omdat mijn lichaam meer vocht ophoudt,en dit vocht concentreert zich ook in de longen.Daartegen helpt het ventolin-puffertje niet,want dat heeft geen invloed op het vocht,enkel op de beta2-adrenerge receptoren die zorgen voor een allergische reactie van de luchtwegen .
Van de reeds geprobeerde anabolen was winstrol het enige middel dat de longuithouding niet verminderde,daarom dat het ook zo populair is in uithoudingssporten.