XXL Nutrition

Nieuws Muhammad Ali ligt op sterven

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Het gaat slecht met Cassius Marcellus Clay, beter bekend als Muhammad Ali. Dat zegt zijn broer Rahman Ali. Waarschijnlijk overleeft de Amerikaanse bokslegende de zomer niet.

"Mijn broer kan niet meer praten en herkent me niet", zegt Rahman tegen The Sun. "Hij is echt heel erg ziek." Muhammad Ali (71) heeft al sinds 1984 de ziekte van Parkinson. "Misschien heeft hij nog maanden, misschien enkele dagen. Ik denk niet dat hij de zomer haalt. We hopen alleen maar dat hij op een vredige manier sterft."

Toch is niet zijn ziekte die de familie tot wanhoop drijft, maar Ali's vrouw Lonnie. Zij wil niet dat haar schoonfamilie Muhammad bezoekt, beweert zijn broer.

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/02/muhammad_ali_op_randje_van_de.html

Legende

Smerige ziekte. Jammer dat hij die ziekte kreeg.

• Topic Starter Topic Starter
May May Ali, een van de dochters van bokslegende Mohammed Ali, bestrijdt dat haar vader op het randje van de dood verkeert. De aan Parkinson lijdende ex-wereldkampioen zat zondag rustig voor tv naar de Super Bowl te kijken, aldus zijn dochter.

De Britse tabloid The Sun meldde zondag dat Ali op sterven na dood was. De krant baseerde zich op een gesprek met Ali's broer Rahman, al gaf die in het verhaal te kennen dat hij zijn broer vorig jaar zomer voor het laatst had ontmoet en geen contact onderhield met de naaste familie.

'Het is prima met hem', aldus May May Ali zondag. 'Hij praatte goed vanochtend. Dit soort geruchten steekt af en toe de kop op, maar er is niets van waar.'

Afgelopen maand vierde de ex-bokser zijn 71ste verjaardag.

http://www.parool.nl/parool/nl/11/S...Dochter-Het-gaat-prima-met-Mohammed-Ali.dhtml

Wat is het nou?

Pownews, echt de meest slechte nieuwszender ooit!

Het staat wellicht niet in zijn trackrecord maar we mogen er gerust van uit gaan dat Mohammad Ali de grim reaper meerdere malen KO heeft geslagen. Binnen en buiten de ring is deze vent een ware vechter.

Pownews, echt de meest slechte nieuwszender ooit!

Pownews, infotainment niet te verwarren met journalistiek of nieuws.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 10:08 ----------

Op mijn werk zijn er ook vrij veel Parkinson patiënten. Je denkt steeds van hoe slecht moet het gaan voor het te erg wordt en steeds stelt iedereen de normen bij en gaat het nog meer achteruit. Deze patienten groep komt vaak in een verpleeghuis en blijft daar zo 10 jaar voordat het een keer echt teveel wordt. Een specifieke vorm van dementie samen met de medicatie die op hoge dosis hallicinaties gaat geven zorgt voor mentale achteruitgang. Verminderde controle over beweging en dus zelfstandigheid met eten ed. en uiteindelijk ernstige slikproblemen is het lichamelijke traject.

Al zo vaak van familie gehoord van nu is het lijden echt bijna teveel om aan te zien en een jaar later is iemand er nog steeds en er nog slechter aan toe. Op de rand van de dood liggen met een hele brede rand, zo zie ik het ongeveer.

Laatst bewerkt:
Ik geloof in de onsterfelijkheid van cassius clay. De man waarvoor ik als 6-jarige door m'n opa 'snachts uit mijn bed werd gehaald om naar zijn wedstrijden te kijken kan niet dood. Simpel zat!

Dit is jammer om te horen! Op de begrafenis van Joe Frazier zag Ali er al echt niet goed uit. Wat een legende is Ali, ik maak een diepe buiging voor hem!
Ik geloof in de onsterfelijkheid van cassius clay. De man waarvoor ik als 6-jarige door m'n opa 'snachts uit mijn bed werd gehaald om naar zijn wedstrijden te kijken kan niet dood. Simpel zat!

Ik wou dat ik dit kon meemaken tremendes, maar was nog niet eens geboren.
Ken de verhalen wel van mijn oom, die ging er ook altijd 's nachts uit speciaal voor Ali. ;)

Pownews, infotainment niet te verwarren met journalistiek of nieuws.

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 10:08 ----------

Op mijn werk zijn er ook vrij veel Parkinson patiënten. Je denkt steeds van hoe slecht moet het gaan voor het te erg wordt en steeds stelt iedereen de normen bij en gaat het nog meer achteruit. Deze patienten groep komt vaak in een verpleeghuis en blijft daar zo 10 jaar voordat het een keer echt teveel wordt. Een specifieke vorm van dementie samen met de medicatie die op hoge dosis hallicinaties gaat geven zorgt voor mentale achteruitgang. Verminderde controle over beweging en dus zelfstandigheid met eten ed. en uiteindelijk ernstige slikproblemen is het lichamelijke traject.

Al zo vaak van familie gehoord van nu is het lijden echt bijna teveel om aan te zien en een jaar later is iemand er nog steeds en er nog slechter aan toe. Op de rand van de dood liggen met een hele brede rand, zo zie ik het ongeveer.

Een oom van mij die al behoorlijk op leeftijd is heeft deze ziekte dus ook, dus allemaal herkenbaar dat hij geen mensen meer herkend steeds achteruit gaat. Hij beweerd ook dat hij met overleden familie leden praat en dergelijke volgens mij een behoorlijk nasty ziekte hoor.

Ik wou dat ik dit kon meemaken tremendes, maar was nog niet eens geboren.
Ken de verhalen wel van mijn oom, die ging er ook altijd 's nachts uit speciaal voor Ali. ;)

Ja haha nostalgie man. Geen afstandsbediening enzo moest je naar de televisie lopen als je andere zender wilde.:D waren er maar liefst 3! Nah daar heb je niks aan gemist.
Voor mij als jochie heeft die nachtelijke bokswedstrijden onuitwisbare indrukken gemaakt.
Staat mij nog heel helder voor de geest dat ik wakker gemaakt werd voor een partij van Rudy Koopmans en dat ik slaapdronken op de bank ging zitten en het 30sec later ofzo al afgelopen was.
En nu dan opa? "Nu gaan we weer slapen jongen"..:D

1 van de grootste sporters alle tijden, een ballerina zwaargewicht.

Ja haha nostalgie man. Geen afstandsbediening enzo moest je naar de televisie lopen als je andere zender wilde.:D waren er maar liefst 3! Nah daar heb je niks aan gemist.
Voor mij als jochie heeft die nachtelijke bokswedstrijden onuitwisbare indrukken gemaakt.
Staat mij nog heel helder voor de geest dat ik wakker gemaakt werd voor een partij van Rudy Koopmans en dat ik slaapdronken op de bank ging zitten en het 30sec later ofzo al afgelopen was.
En nu dan opa? "Nu gaan we weer slapen jongen"..:D

Hehehe mooi man! Dat zal je altijd bijblijven natuurlijk! I love nostalgie, niet voor niets game ik naast al dat high definition geweld ook nog weleens op m'n retro consoles op een oude CRT TV.

En kijk ik VHS banden (waar ik een heleboel van heb). Just for the nostalgia. :)

Maar had je opa in de tijd van Ali al een kleuren TV met die 3 zenders? :D

Hehehe mooi man! Dat zal je altijd bijblijven natuurlijk! I love nostalgie, niet voor niets game ik naast al dat high definition geweld ook nog weleens op m'n retro consoles op een oude CRT.

En kijk ik VHS banden (waar ik een heleboel van heb). Just for the nostalgia. :)

Maar had je opa in de tijd van Ali al een kleuren TV met die 3 zenders? :D

Ja in mijn herinnering wel! Ja vond het super en houd de traditie in ere. Nu maak IK mijn zoon wakker voor een mooie UFC of paar jaar terug K-1 partij. Hoop dat ie daar net zulke mooie herinneringen aan overhoud als ik.:)

Terug
Naar boven