MuscleMeat

Muis Virus?

Driven1010

Competitive Bodybuilder
Waardering
18
Als ik met mijn muis op een venster klik word dit venster niet-actief. Ook op mijn bureaublad kan ik niets aaklikken. Ik heb windows vista 64 bit op mijn pc staan.

Wie weet een oplossing?

andere muis proberen? Miss is de muis gewoon stuk?

Misschien de instellingen van je muis eens nakijken? Misschien zijn de knopjes anders geconfigureerd dan normaal.

• Topic Starter Topic Starter
Nope, ik heb zowel xp als vista op mijn pc. In XP werkt ze prima. In vista werkt ze even maar na een half uur begint ze tikken te krijgen. Klikken werkt niet meer ...

Persoonlijk denk ik echt aan virus maar welk dan?

Werkt jouw toetsenbord wel gewoon normaal?

Heel apart dat het probleem pas na een half uur op treed .. wat voor soort muis enzo heb je ? (buggy drivers in Vista !)

Als ik met mijn muis op een venster klik word dit venster niet-actief. Ook op mijn bureaublad kan ik niets aaklikken. Ik heb windows vista 64 bit op mijn pc staan.

Wie weet een oplossing?

Er is maar 1 oplossing.....dump ms.....want windows means attracting virus.

Maar sorry dat is niet iets waar je nu mee geholpen bent ik weet het....maar toch een goed advies :D

Heel apart dat het probleem pas na een half uur op treed .. wat voor soort muis enzo heb je ? (buggy drivers in Vista !)

ik denk ook dat dat het probleem is. Kijk regelmatig de site van de muisfabrikant na...
Als het een usb muis is kun je de muis gwn uittrekken en er dan weer inzetten an een half uur miss.

Lol heb ook zoiets gehad met een draadloze muis die na ongeveer 23 min uitviel. Idd overnieuw er in en uit trekken. Verder kan ut driver probleem zijn of kan ook een IRQ conflict zijn.

Als je logitech hebt raad ik je zeker aan Logitech's eigen software te installeren !

mss een stroomspaarstand op de usb poort, usb root hub?

staat bij je apparatenbeheer: windows toestaan om dit appaart uit te
schakelen om stroom te besparen ;)

• Topic Starter Topic Starter
IK heb een draadloze set (muis - toetsenbord) van Labtec. Mijn toetsenbord functioneert prima...

Uittrekken en terug insteken werkt niet.

Terug
Naar boven