MuscleMeat

Muisss

Weightboy

Ripped Bodybuilder
Waardering
567
Brah's en Brah'innen ik heb een probleem.

Mijn muis freezed steeds een paar seconde, dit doet hij om de zoveel minuten.
hij hapert redelijk vaak
hij doet soms alleen nog horizontaal bewegen
hij heeft dat handje, maar de eigenlijke cursor (dus waar je uiteindelijk op beland als je klikt) ligt 1 centimeter naar rechts ongeveer.

Als hij die problemen heb is het na een paar seconde meestal weg
Het is een vaste muis met laserding

Het is dus echt vet hatelijk, zeker als je bezig ben met een potje Call of Duty enzo..

Iemand die mij kan vertellen hoe ik dit wegdoe?

Ik weet helemaal nada op het gebied van computers, dus behandel me alsjeblieft als een vrouw in een auto, leg alles duidelijk en 300x uit :)

Heb je een goede muismat? Probeer t anders eens op een a4tje oid, kijken of t dan nog gebeurt. Zit er geen troep of kruimels bij de lens? Usb stekker zit goed in je pc?

• Topic Starter Topic Starter
Muismat ga ik proberen, heb helemaal geen muis.

Maar had net een nieuwe muis gekocht omdat die andere dus zo gaar deed, maar die deed precies hetzelfde, voor niks gekocht dus, maar zit dus ook niets vies in..

hopen dat die muismat werkt

Vroeger ook wel eens last van gehad op mijn oude pc, bij mij was een restart al genoeg om het te fixen

Ik weet helemaal nada op het gebied van computers, dus behandel me alsjeblieft als een vrouw in een auto, leg alles duidelijk en 300x uit :)
Ga links beneden naar start en klik hierop, druk vervolgens op het pijltje recht naast afsluiten en dan op opnieuw opstarten en dan wachten. :trollface:

Terug
Naar boven