K Koekjesdeeg Dutch Bodybuilder Lid sinds 4 sep 2009 Berichten 276 Waardering 10 15 okt 2011 #1 Kent iemand een multi zonder Vitamine A? Ik zit nl aan de roa. Klik om meer te lezen...
M martijnjudo Cool Novice Lid sinds 5 feb 2008 Berichten 99 Waardering 2 Lengte 1m84 Massa 98kg Vetpercentage 18% 15 okt 2011 #2 Waarom wil je dan geen Vitamine A? Ik heb het vroeger ook gebruikt en ik had ook gehoord dat het niet goed was maar mijn dermatoloog zei dat het niet uitmaakte.
Waarom wil je dan geen Vitamine A? Ik heb het vroeger ook gebruikt en ik had ook gehoord dat het niet goed was maar mijn dermatoloog zei dat het niet uitmaakte.
A J D L livin' on the edge! Elite Member Lid sinds 9 feb 2006 Berichten 2.633 Waardering 164 Lengte 1m85 Massa 86kg Vetpercentage 7% 15 okt 2011 #3 Neem dan gewoon die paar maandjes geen multi. een multi zonder vit A ga je waarschijnlijk ook niet vinden. Als je persé vitamines wilt slikken voor deze sport kies dan voor een vit B-complex.
Neem dan gewoon die paar maandjes geen multi. een multi zonder vit A ga je waarschijnlijk ook niet vinden. Als je persé vitamines wilt slikken voor deze sport kies dan voor een vit B-complex.
K Koekjesdeeg Dutch Bodybuilder Lid sinds 4 sep 2009 Berichten 276 Waardering 10 15 okt 2011 Topic Starter Topic Starter #4 A J D L zei: Neem dan gewoon die paar maandjes geen multi. een multi zonder vit A ga je waarschijnlijk ook niet vinden. Als je persé vitamines wilt slikken voor deze sport kies dan voor een vit B-complex. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja, dat dacht ik al. Thanks anway.
A J D L zei: Neem dan gewoon die paar maandjes geen multi. een multi zonder vit A ga je waarschijnlijk ook niet vinden. Als je persé vitamines wilt slikken voor deze sport kies dan voor een vit B-complex. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ja, dat dacht ik al. Thanks anway.