MuscleMeat

Multitoestel HL HG 603??

m4rk

Novice
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
94kg
Hallo allemaal,

Omdat mijn oude lat pulley zijn beste tijd heeft gehad, ben ik op zoek gegaan naar
een nieuwe lat pulley...

Daarbij kwam ik op het volgende toestel terecht: de Multygym HL HG603 (zie foto voor
de opbouw van het toestel).

Ik heb de foto via via gekregen, dus ik heb geen flauw idee waar deze te koop is etc. Ik vind helaas ook niets via google of andere zoekmachines.

Is er iemand die ervaring heeft met dit toestel, of weet waar deze nieuw te verkijgen is?

Alvast ontzettend bedankt!

Groetjes Mark

hg hl.jpg

Nee geen ervaring mee maar, sta je open voor tips mbt andere apparaten of wil je het hierbij houden:cool:?
kan uiteraard zijn dat je al veel apparaten hebt en dit als "luxe aanvulling"erbij wilt hebben.:D
Ik voel namelijk een regen aan opmerkingen aankomen als " koop een cage+lattpull " etc etc.:o

Indien ja, dan ben ik benieuwd over welk materiaal jij nog meer beschikt?:)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Speafunz,

Dankjewel voor je reactie. Ik kan dit apparatuur, voor mijn gevoel, redelijk goedkoop tweedehands
krijgen via Marktplaats. Maar ik had graag de nieuwprijs geweten, dan weet ik namelijk zeker of
ik met een goede deal te maken heb.

Mijn huidige apparatuur kun je hier vinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/toon-home-gym-71678/index223.html#post7940817

Uiteraard heb ik me al enkele malen verdiept in een powercage van Henk, maar dit past mijn momenteel
nog niet in mijn budget. Daarbij ben ik uiterst tevreden met de apparatuur die ik reeds in bezit heb!

Grt

---------- Post toegevoegd 13 September 2013 om 11:06 ----------

Misschien interessant om te vermelden is dat ik al lange tijd op zoek ben naar een dipstation. Maar het mooie is dat ik met deze HL HG603 ook kan dippen, en daarbij ook nog eens mijn huidige toestel kan vervangen. Al met al zou ik dan wat betreft de prijs hetzelfde uitkomen, alleen krijg ik dan ook nog andere mogelijkheden erbij die het betreffende toestel aanbieden.

Het enigste nadeel wat ik mij zo 1,2,3 kan bedenken is dat het tweedehands is.....

Oke als het je inderdaad vrijwel geen geld kost begrijp ik het. Andere optie is die freestands en lattpull te verkopen en gaan voor een 2e hands cage. Maar goed, als je budget het niet toelaat dan zal dit een optie zijn. Succes ermee!

Hg603 in google typen en bij afbeeldingen kijken. Staat foto tussen. Merk is Hualiangsport. Chinees ofzo.
Zou het zelf niet direct kopen.
Heb vorig jaar zelf als uitbreiding een toestel 2de hands gekocht van Bodycraft voor een 4de van de nieuwprijs. Enkel geduld hebben, regelmatig het internet afspeuren en dan snel zijn.

Terug
Naar boven