XXL Nutrition

Musclepharm amino 1

amazigh90

Novice
Waardering
1
Goedenavond,

Heeft er iemand ervaring met Musclepharm amino 1 of soort gelijke producten?

Ik heb namelijk op internet zitten zoeken hoe je het beste er gebruik van kunt maken. Daarmee bedoel ik: voor de training innemen, of juist na, of tijdens. Tijdens mijn zoektocht kwam ik verschillende mogelijkheden tegen, dus het is mij niet duidelijk wat juist het beste is en daarnaast waarom dat het beste is.

Wellicht dat iemand mij uitleg hierover kan geven? Daarnaast vroeg ik me af of je dit moet combineren met een whey shake of juist niet?

Alvast bedankt:)

Misschien is het handig te vermelden wat je er van verwacht / waarom je het hebt gekocht. Dat maakt ook uit voor het gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
In principe voor meer spiergroei en later ook wel voor kracht.

@Moshi kun jij jou ervaring met dit soort producten aangeven? Met andere woorden wat heeft het jou opgeleverd?

Zeker bf site gecheckt? 75% korting.

Nice product, heb hem zelf ook met korting gekocht. Het is een mix van aminozuren met oa 3 gram BCAA's. Ik drink het zelf als intra-workout aangezien ik vaak op nuchtere maag train. Dan vind ik het ideaal om aminozuren te drinken.

In principe voor meer spiergroei en later ook wel voor kracht.

Haal dat maar alvast uit je hoofd want dat gaat niet gebeuren. heeft alleen meerwaarde in een cut of zoals Sylve zegt als je op een nuchtere maag traint.( tegen spier verlies). of als je zat bent van water is het lekker :P

Terug
Naar boven