MuscleMeat

MuscleTech - Cryotest

Stefan84

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
60
Mede Dbb'ers,
Muscletech komt weer met een spectaculair nieuw product. Genaamd Cryotest, het is een testosteron booster, die je testosteron naar 10.000PG/ML gooit.
`CRYOTEST Jacks Up Testosterone Levels to Over 10000 PG/ML!`

Hoe sceptisch iedereen ook zal zijn, ik oordeel niet als ik het zelf niet heb geprobeerd. Dus ik ga dit in januari maar eens proberen. Ik heb ervaring met Muscletech producten, en totzover ben ik niet teleurgesteld in hun producten. Alleen dat er soms er weinig inzit voor een hoge prijs. Maargoed, dat is Nederland, dure import gok ik.

Graag jullie oordeel ;) Discuseer mee.

Informatie: [Link niet meer beschikbaar]

Mede Dbb'ers,
Muscletech komt weer met een spectaculair nieuw product. Genaamd Cryotest, het is een testosteron booster, die je testosteron naar 10.000PG/ML gooit.
`CRYOTEST Jacks Up Testosterone Levels to Over 10000 PG/ML!`

Hoe sceptisch iedereen ook zal zijn, ik oordeel niet als ik het zelf niet heb geprobeerd. Dus ik ga dit in januari maar eens proberen. Ik heb ervaring met Muscletech producten, en totzover ben ik niet teleurgesteld in hun producten. Alleen dat er soms er weinig inzit voor een hoge prijs. Maargoed, dat is Nederland, dure import gok ik.

Graag jullie oordeel ;) Discuseer mee.

Informatie: [Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me niet zo bijzonder.
En wat ook vreemd is: muscletech doet om de een of andere rede overal melatonine in...

MuscleTech...als een merk overrated is het MT wel, maar veel success nonetheless, ben benieuwd naar je progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me interssant, ik heb nog nooit een testoseron booster gehad maar wil er best wel eens een proberen. Ben benieuwd wat je er van gaat vinden.

Ja het enigste wat ik zou kunnen bedenken is, met veel testosteron krijg je veel energie, mss daarom de melatonine ? ???
Dat denk ik dus niet, het zal eerder erin gedaan zijn met de intentie om dieper in slaap te vallen om zodoende beter te herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Dat denk ik dus niet, het zal eerder erin gedaan zijn met de intentie om dieper in slaap te vallen om zodoende beter te herstellen.

Dan heb jij wss nog nooit gekuurd met testosteron boosters of prohormonen. Je slaapt dan heel slecht.

Dan heb jij wss nog nooit gekuurd met testosteron boosters of prohormonen. Je slaapt dan heel slecht.
Je weet dat ik 3-AD en de Ultimate Mass Cycle heb gedaan van AX gedaan hebt, ik had overigens weinig last van slaapgebrek.
Lijkt me niet zo bijzonder.
En wat ook vreemd is: muscletech doet om de een of andere rede overal melatonine in...
Hier ging het om, volgens mij heeft MT maar 1 test-booster, dus ze fl*kkeren die zooi ook in de PWO-tjes.

Terug
Naar boven