Fitness Seller

Muziek en herinneringen

Anoniem744

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Als ik bepaalde nummers hoor die al wat ouder zijn (zeg vanaf een half jaar) dan krijg ik altijd weer herinneringen van wat er op dat moment gebeurde dat dit liedje erg vaak te horen was, o ten tijde dat dit liedje gespeeld werd. Heb ik de laatste tijd steeds sterker. Vaak herinnering ik me ook weer hoe ik me toen voelde.

Black eyed pies - Mas que nada => vakantie in spanje
Everlast - White trash beautifull => Kocht ik mijn aquarium van 1.60, waar ik heel blij mee was.

Etc. etc.

Herkenning?

Absoluut, bepaalde muziek roept altijd herinneringen van dat moment op.

heb ik ook....is altijd een lekker gevoel.

bij aantal liedjes moet ik dan aan mn toenmalige ex-vriendin denken..

ja heb het regelmatig, het ene liedje asocieer ik alleen met wat positievere gedachten als het andere.

Train-Drops of Jupiter
Ik zat in de auto vanuit R'dam op weg naar huis en had enorm veel nieuwe spullen gekocht
CD van Linkin Park
2jaar geleden draaide ik die vaak toen ik'down' was, ik zat in een moeilijkere periode
The Doors-Riders on The storm
Zat in de auto, en het was donker en het regende keihard,heerlijk

zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...altijd leuk om weer aan terug te denken als je zulke dingen hoort

fort Minor - Where'd you go

toen was mijn vriendin op vakantie... en dat was/is beetje ons nummertje

walk on water van milk inc... die avond dronk ik elke week een fles rode wodka leeg voor het stappen en draaiden we die plaat.
dus bij walk on water denk ik aan rode wodka:) het slaat nergens op, maar is toch echt zo

my immortal van evanescence, denk ik aan m'n ex. was ons nummertje. en ik zie van xander de buisonjé. m'n ex zong dat hele lied mee in de auto in noorwegen, was een mooie tijd dus daar denk ik aan als ik dat nr hoor.

Phil Collins - Against all odds, als ik die plaat hoor denk ik aan de tijd dat ik bij m'n vader in de auto zat onderweg ergens naartoe, toen hoorde ik die plaat vaak. is een jaar of 10-11 geleden.
ook queen - i want it all, draaide me pa altijd in de auto (cd van queen) en vooral dat nummer. als we gingen scheuren met de auto (impreza) zette ie dat nummer. heb em al 2 jaar niet gezien dus roept wel herinneringen op

ja en vaak is dat gevoel dan ook heel sterk.

heb ik enorm, ik heb vaak gevoel van gemis aan leuke tijden in de club vroeger enzo als ik paar goede schijven hoor van tijdje terug.

walk on water van milk inc... die avond dronk ik elke week een fles rode wodka leeg voor het stappen en draaiden we die plaat.
dus bij walk on water denk ik aan rode wodka:) het slaat nergens op, maar is toch echt zo

Haha mij herinnert het aan mijn eerste keer sos.

En het nummer 'I'm Blue' is van de eerste keer dat ik alleen op vakantie ging en elke avond bezopen was.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven