MuscleMeat

Muziek uit telefoon.

Vipe

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
84kg
Aantal vragen betreft muziek op je mobiele telefoon!

1. Waar bergen jullie je mobiel op tijdens het trainen, ik heb trainingsbroeken met ondiepe broekzakken dus als ik daar mijn mobiel in doe valt hij er tijdens het trainen steeds uit.

2. Welke app/site gebruiken jullie om muziek op je mobiel te zetten, ik heb altijd het probleem dat als ik er muziek opzet 2/3 rotzooi is.

3. Welke oordoppen zijn mij aan te raden van +- 20 euro?

broekzak van korte trainingsbroek, valt die nooit uit (semi-diepe zakken). Gewoon via kabeltje bestandjes naar de mp3 map slepen. Ik heb zeer lange tijd witte in-ear philips gehad. Gingen lang mee, uiteindelijk gaan ze allemaal kapot. Heb er nu waarschijnlijk wel 10 gehad. Altijd bonnetje bewaren! Meestal gaat of links, of rechts kapot. Waterschade. Kabeltje 'breekt' in je zak. Connector werkt alleen nog als die op een bepaalde stand in je mobiel steekt, etc.
Duurder is sowieso niet altijd beter (beats).

Ik gebruik tijdens het fitness, hardlopen en fietsen een sportarmband voor mijn galaxy 3. werkt perfect!
muziek direct van youtube met een videoconverter ([Link niet meer beschikbaar]) en het is soms even wat werk maar daar heb je weer een tijd plezier van.

qua oordopjes heb ik een paar met een oorhaakje (en ook dat werkt prima)

• Topic Starter Topic Starter
Zit die armband je niet in de weg met bijvoorbeeld dumbell benchpress of deadlift?

Zit die armband je niet in de weg met bijvoorbeeld dumbell benchpress of deadlift?

dat wel, maar die leg ik dan gewoon even naast me neer... bij het bekende flesje water en de handdoek
(de armband weer omdoen is een handeling van nog geen 10 seconden)

Mijn telefoon neem ik niet mee. Ik heb voor 15 euro een mp3-spelertje gekocht (marquant). Aangesloten op usb-poortje van de printer laadt hij op en kan ik er mp3's op kopiëren. Zit altijd in mijn tas samen met een setje sony in-ear dopjes (lag langs de weg, dus weet niet wat die gekost hebben) Als je hatebreed afspeelt komt kwaliteit niet zo nauw :)

speciaal broek voor gekocht met een rits. mijn iPhone is gejailbreaked dus muziek zet ik er met het ding zelf op(dus zonder pc) maar als ik op pc muziek download doe ik dat met http://www.mp3chief.com/ daarmee heb je gwn de hoogste kwaliteit muziek want youtube converters geven vaak erg lage kwaliteit. op het moment gewoon standaard apple oortjes maar heb hier paar dagen geleden topic over gestart en daar hebben mensen veel verschillende interessante oortjes gepost

Ik gebruik tijdens het fitness, hardlopen en fietsen een sportarmband voor mijn galaxy 3. werkt perfect!
muziek direct van youtube met een videoconverter ([Link niet meer beschikbaar]) en het is soms even wat werk maar daar heb je weer een tijd plezier van.

qua oordopjes heb ik een paar met een oorhaakje (en ook dat werkt prima)

Lekkere tokkiekwaliteit van zo'n converter :')

www.mp3skull.com is een goede site.

Ik heb gewoon spotify op mijn telefoon.. Ideaal

Telefoon laat ik gewoon in mijn kluis. iPod nano (6e generatie), zo'n vierkante met clip. Geen omkijken meer naar tijdens het trainen. Er zijn ook vergelijkbare goedkope mp3 spelers (Sandisk bijv.), amper 50 euro voor 8GB en past ook nog een sd kaart in voor extra geheugen. Muziek erop zetten is volgens mij gewoon 'drag&drop'/copy-paste in Windows Verkenner.

Oordopjes: Sennheiser CX 300 II, 30 euro dus iets meer dan je aangeeft, maar is het geld 100% waard..

Telefoon laat ik gewoon in mijn kluis. iPod nano (6e generatie), zo'n vierkante met clip. Geen omkijken meer naar tijdens het trainen. Er zijn ook vergelijkbare goedkope mp3 spelers (Sandisk bijv.), amper 50 euro voor 8GB en past ook nog een sd kaart in voor extra geheugen. Muziek erop zetten is volgens mij gewoon 'drag&drop'/copy-paste in Windows Verkenner.

Oordopjes: Sennheiser CX 300 II, 30 euro dus iets meer dan je aangeeft, maar is het geld 100% waard..

Deze man heeft verstand van zaken! :thumb:

Ik train vaak in een korte MMA broek, daar kan ik heel vrij in bewegen en er zit binnen een steekzak in.

Spotify premium op mijn foon 4.

heb een soort ipod shuffle van difrnce 16 euro bij de media markt ka je makkelijk aan je shirt vast klemmen

Ik heb zo een, ideaal:

Lol.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Waar bergen jullie je mobiel op tijdens het trainen, ik heb trainingsbroeken met ondiepe broekzakken dus als ik daar mijn mobiel in doe valt hij er tijdens het trainen steeds uit.

- Ik neem m'n mobiel meestal niet mee naar het trainen, vindt het zelf ook irritant als er mensen meer tijd op hun mobiel zitten en zo een apparaat bezet houden dan dat ze daadwerkelijk trainen. Je zou het ook in je kluisje kunnen doen, wij hebben op de sportschool kluisjes die je met een hangslot vast moet zetten, die worden dus niet zo makkelijk opengebroken.

2. Welke app/site gebruiken jullie om muziek op je mobiel te zetten, ik heb altijd het probleem dat als ik er muziek opzet 2/3 rotzooi is.

- Ik tik meestal het nummer in op google en zet er dan download achter, dan komen er altijd sites waar je het kan downloaden en dan staat het er zo op.

1= in me kluisje
2= itunes
3= nieuwe apple oortjes

Terug
Naar boven