XXL Nutrition

muziek van pc naar gsm overzetten

gallius

Freaky Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m88
Massa
101kg
Ik heb net een nieuwe gsm, een nokia 6233 met bluetooth.
Nu wou ik muziek overzetten van pc naar gsm.
De BT verbinding tot stand brengen lukt wel maar na enkele sec wordt de verbinding weer verbroken.
Komt daarbij dat ik niet weet ik welke map op mijn gsm ik die muziek dan moet zetten.
Kan iemand me helpen?

Heb je wel een blue tooth adapter op je pc?
Je moet nl een netwerk maken dan kan bluetooth met je gsm communiceren en andersom ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je wel een blue tooth adapter op je pc?
Je moet nl een netwerk maken dan kan bluetooth met je gsm communiceren en andersom ;)

zover was ik al.
Ik kan een deel van het bestand transfereren, maar na enkele seconden krijg ik de foutmelding"onvoldoende bestandsbronnen"

Dat klinkt eerder alsof je te weinig geheugen vrij hebt op je gsm.
Toen ik aanmorrelde met mijn gsm en bluetooth kan ik mij niet herinneren dat ik dat soort meldingen kreeg bij een bestandsoverdracht.

Wat ik doe met mijn 6230 is gewoon het geheugenkaartje eruit halen en in zo'n kaartlezer stoppen en dan mijn mp3 erop zetten.

Dat is nog wel het beste ja. Met mijn Nokia had ik ook altijd gemekker. Met mijn SE geen enkel probleem

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik doe met mijn 6230 is gewoon het geheugenkaartje eruit halen en in zo'n kaartlezer stoppen en dan mijn mp3 erop zetten.

mijne werkt met een micro-sd kaartje, ik zou niet weten waae ik dat kan insteken.
Ik heb denk ik wel de oorzaak van het probleem gevonden, het is dus zo dat de computer het bestand naar het geheugen van de gsm stuurt, niet naar de geheugenkaart. Het geheugen van de gsm is natuurlijk te klein. Ik moet dus een manier vinden waarop ik het naar de geheugenkaart kan brengen

usb adapter kopen waar je het kaartje kan insteken :thumbup:

Terug
Naar boven