AndroidHealthClinic

Muziekcd supernova

Guntheru

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Heb vandaag bij supernova een cd gedwonload maar nu moet ik die unzippen maar bij elk liedje vraagt hij een paswoord maar ik heb geen paswoord en kan nergens een paswoord vinden. wat nu?

normaal zou je in de naam een url moeten zien, ga er es naartoe :rolleyes:

of de url in een textfile die er meestal bij zit

• Topic Starter Topic Starter
Neje een url kan ik nergens vinden hoor. Er zit wel nog een bestand bij eindigent op .svf maar krijg het niet open. :(

Enter pasword for the encrypted file komt er steeds bij elk liedje.

• Topic Starter Topic Starter
Heb juist zo nen cracker gedownload. Moet je nu zelf die dictionary ook nog toevoegen ofzo? En kan je dat ergens downloaden? ik vind enkel voor te kopen

Bij deze cracker zit al een dictionary ingebouwd: http://www.elcomsoft.com/AZPR/azpr.zip

Je kunt proberen het bestand met een Dictionary te kraken, als dit niet werkt is er ook nog de Brute Force optie waarbij het programma alle mogelijke combinaties afgaat. Deze shareware versie ondersteunt alleen zip files met een password van 1 ~ 5 tekens. Met een crack kun je het programma opwaarderen naar full version (of je koopt hem voor 30$ :D) en dan kun je onbeperkt zoeken. Let wel dat bij Brute Force het een aantal uren kan duren voordat het password gevonden is.

Terug
Naar boven