MuscleMeat

MW3 Beta??

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
1.465
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Ik lees heel veel dingen over de CoD MW3 beta en dat je die gratis kunt downloaden, heb een aantal sites geprobeerd maar tevergeefs. Zijn er hier mensen die de MW3 beta al hebben gedownload/gespeeld?

Verder voor de mensen die het nog niet weten er staan al multiplayer gameplays online van MW3 op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=coiTJbr9m04

codmw3-294849.jpg

Ik zou het alleen downloaden als het alpha zou zijn.

singleplayer word soieso baas, maar beter order je BF3 en ga je vanaf volgende week het beste spel van 2011/12 spelen :D

• Topic Starter Topic Starter
haha, ik ga zowiezo bf3 ook vermoedelijk halen. Ben altijd liefhebber geweest van de CoD series. Maar ben wel toe aan wat variatie, wou laatst bf2 halen maar ik denk dan wacht ik beter nog even, kijk alsnog meer uit naar MW3.

Die beta lijkt me wel nice om te spelen, lees overal download beta hier en dan zoek ik daarop en dan lukt t niet???

als iemand mw3 beta downloadlink heeft aub posten! karma

Een beta gaat er nooit maar dan ook nooit van uitkomen ;)

volgens mij is er nog nooit een beta geweest van een cod spel?

Hey TS.
Je kon je begin van dit jaar aanmelden als elite beta tester.
Maatje van mij is er uit geloot en kan ook de elite beta al uittesten.
Heel vet. Je kan bv zien welke wapen classes je tegenstanders hebben ingesteld, online gamen tegen spelers met ongeveer dezelfde skills(K/D ratio) en spelen voor geld en prijzen enz enz.

Ok zou ik als ik multiplayer addict ben en alle mappacks graag koop, de limited edition kopen. Je krijgt dan gratis elke maand een nieuwe map erbij terwijl de mappacks maar 1x in de 3-5 maanden verschijnen.
Ook krijg je (als het goed is en wat ik heb horen zeggen) er gratis elite bij voor 1 jaar
Of dit heet elite, of je krijgt het erbij.
Als je alles omrekent ben je goedkoper uit door de mw3 limited te kopen die 100,- kost, ipv mw3 los kopen en alle mappacks en of elite.
Verder weet ik niet zoveel over elite. Zou je ff moeten opzoeken.

Handige download voor android gebruikers: MW3 intel,
Geeft zsm de nieuwste update over mw3 uit die er bekent zijn.
Ook zie je alle wapens, perks enz enz al vantevoren.

Lees het hier ff na, ben te druk om het allemaal te posten.

[Link niet meer beschikbaar]

Edit: elite krijgt wss iedereen binnenkort, ook op black ops. Alleen als elite pro haalt( welke je dan krijgt een jaar als je mw3 hardened(lim. Ed.) Koopt. Dan kan je meedoen met tournaments en mappacks gratis krijgen.

Terug
Naar boven