AndroidHealthClinic

Myox H3C

Gertuss

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Ik las in de muscle en fitness vandaag over een nieuw supplement. In de tekst noemen ze het "de vriendelijke broer van primobolan en winstrol", alleen dan zonder de bijwerkingen en was het een legaal middel om de testosteron productie te verhogen.

Persoonlijk denk ik dat het een mooi verkooppraatje is, maar ben wel benieuwd of er al mensen ervaring mee hebben of ergens wat erover hebben gehoord of gelezen.

http://www.vnmshop.nl/shop/Myox-H3C.html

Wat een BS product. Nuff said.

acshualy is cansur

Zwaar overpriced product.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ik had ook idd wel zo'n vermoeden. Was ook niet van plan het te kopen, maar dacht wie weet hebben ze weer wat nieuws ontdekt.

iemand dit geprobeerd? resultaten?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik was ook benieuwd, maar gezien het uitblijven van reactie en het bestaande scepticisme... vraag ik me af of er ooit iemand zich meldt die het geprobeerd heeft.

ik ben er momenteel mee bezig ja

LOL

Verpakt alsof het bij de apotheek vandaan komt.. altijd mensen die erin trappen :)

Myox H3c halverwege gestopt!

Omdat ik aan het wachten ben om te starten aan m'n volgende kuur, dacht ik : we give it a shot... Halve doos uitgenomen aan 3x2 pillen per dag.
Ik werd er precies wel droger van, vooral veel vochtverlies...
Maar... Op een dag kreeg ik wat jeuk aan m'n tepel... Omdat ik bij m'n laatste kuur (test e 500 pw/winstrol 50 ed) beetje last had van dikke schijven achter m'n tepel, begon ik al paranoia te worden... Dus ik begin er beetje aan te prutsen, geen schijven merkbaar... ... Maar ineens was m'n vinger nat!!!!
Heb wat opzoekingswerk gedaan en blijkbaar kan DAA toch galactorroe veroorzaken...
Toch maar voor de zekerheid wat dostinex bij de hand gehouden... Just in case het niet snel genoeg weggaat...

Even over de myox h3c.
Bij mij heeft het gewerkt, samen met de nakuur zijn mijn testosteronwaarden nooit zo hoog geweest. de normale waarden waren rond de 9 nmol.l en nu 22nmol/l.
Dus voor mij de ideale nakuur samen met de rest...

grtz

Super simpel doorsnee product.

ben al 3 weken off cycle en om de klap op te vangen gebruik ik dit nu al 1 week samen met nolva en clomid en moet zeggen dat ik veel sterker ben dan in de kuur zelf heel raar maar waar

Terug
Naar boven