Fitness Seller

Mysteryland was super!!

dandyman

Huge Freak
Waardering
1
gister geweest..gelukkig wel, was voor vakantie namelijk nog aan t twijfelen. waren vrij laat daar. vertrokken om 13.30 en waren door vele files pas tegen 1600 binnen..erg jammer. vrienden van ons (30 man sterk) waren al tegen 1100 binnnen, bij t prille begin dus. had ze voor gek verklaard maar achteraf gezein was ik graag ok tegen die tijd daar geweest.

toen we aankwamen bij Floriade zagen we als 1e een grote berg waar allemaal mensnen af en aan liepen..ik had geen idee wat ik daarvan moest denken, maar goed we zagen t wel.

maar dat was zo relaxed, afgezien van feit dat ik paar maal opp mn bek ben gegaan van de heuvel (zei ook tegen iedereen als ik de heuvel afliep dat ik waarschijnlijk zou vallen:)) was dat ideaal. je kon lekker bijkomen/liggen zonder drukte om je heen want vrijwel niemand die over de heuvels liep, maar was super.

Heb eigenlijk allen Qdance gezien, verder helemaal niets van t feest meegekregen wat ik echt geen probleem vond want er werd supergoed gedraaid. was supergroot had ik gehoord maar kan er dus niet over meepraten.

tijd vloog voorbij jammergenoeg,

enig nadeel was dat tegen 20.00 al t water en bier opwas..erg klote en slecht geregeld dus. toen mensen hoorde dat er nog 1 tent was waar ze bier verkochten (bij de hardcoretent) was die binne no-time geplunderd..jaja, leuk he:rolleyes:

en dat t buiten was was ook super. vroerg ook vaak naar mysteryland geweest maar dit was zeker een toppertje. goed warm weer gehad (er waren mensen bij die zwaar verbrand waren))

kortom Topfeest1

nog meer mensne die geweest waren?

Superfeestje man, het terrein was er echt perfect voor! Ik heb ook het grootste gedeelte van de dag bij die q-dance stage gehangen Dana en Prophet waren echt goed. Ben ook wel lekker bij gekleurd door dat weer, de drank vond ik ook wel een minpuntje waren ook zeker wel te weinig biertenten en ja het water op is wel heel slordig ze hebben nog mazzel dat er niemand met uitdroging opgenomen is.
Maar echt een wereldterrein, volgend jaar hopelijk weer!

• Topic Starter Topic Starter
volgend jaar zeker weer van de partij. outdoor is zeker wel mooier en betr dan indoor.

mooi warm weer, mooie:) aardige:D mensen, goede muziek..wat wil je nog meer?

idd, water na 20.00:sad:

maar heb nu weer zin in volgend jaar, waarschijnlijk ook maar defqon meepakken.

en idd, hopen dat ze t volgend jaar weer op de Floriade gaan geven. perfecte locatie

Ik ben zaterdag niet aan mijn 5 liter water gekomen en me eetschema is er ook bij ingeschoten, maarja dan maar ff een weekie strict he :p

• Topic Starter Topic Starter
ik had er ook een echte junkdag van gemaakt. zit nog steeds in mn vakantie/feestroes:D

vocht kwam ik wel aan, voldoende voeding niet, maar goed, t was t feessie zeker waard. ga me daar ook er niet mee bezig houden..enkel stampen en vaag doen:D

zo hee...... en óf het vet was! kwam ook vrij laat aan rond 4uur half5.... maar oh oh oh...... middag en begin van de avond rondgeslenterd over het terrein lekker veel vage sTen joh.... s'avonds wreed lopen stampen op een van de plateau's bij qdance...zag er echt te cool uit...tja en qua eten...op een broodje hamburger en kroket kun je niet leven en ook qua vocht meer verloren dan gewonnen maar who cares... lekker wazig feestje! erg gezellig ook, aardige mensen... al met al een geslaagd verjaardagscadeau(van mijn vriendin) en volgend jaar zeker weer heen....

Terug
Naar boven